شرکت همکاران سیستم همزمان با برگزاری مجمع عمومی، مرکز سرویس جدید و مجهز خود را نیز افتتاح کرد.
فناوران – در مجمع عمومی همکاران سیستم که روز سه شنبه هفته گذشته، در محل مرکز مطالعات بهرهوری و منابع انسانی برگزار شد، این شرکت از پوشش کامل سود خالص پیشبینی شده خبر داد. همچنین مجمع عمومی همکاران سیستم، توزیع ۵۰ تومان سود نقدی به ازای هر سهم را نیز تصویب کرد. در این جلسه که با حضور بیش از ۹۳ درصد از سهامداران و نمایندگان سازمان بورس برگزار شد، اعلام شد که سود نقدی سهامداران، از روز دوشنبه ۱۹ خرداد قابل دریافت است. رشد فروش محصولات جدید همکاران سیستمهیات مدیره همکاران سیستم، در گزارش خود به مجمع، روند موفق فروش محصولات جدید همکاران سیستم در بازار را، نشان از پتانسیل بالای آنها و انتخاب صحیح بازار هدف دانست. بر این اساس راهکاران که محصول استراتژیک همکاران سیستم برای شرکتهای بزرگ و متوسط است، در سال ۹۲ رشد فروشی معادل ۲.۵ برابر را نسبت به سال ۹۱ تجربه کرده است. همچنین سپیدار همکاران سیستم که محصول شرکت برای بازارهای کوچک است، توانست از مرز ۶۰۰۰ مشتری در سال ۹۲ عبور کرده و به رشد فروشی معادل ۲ برابر سال ۹۱، دست پیدا کند. علاوه بر این، «دشت همکاران سیستم» نیز که ویژه اصناف و فروشگاههاست، در سال ۹۲ ورود موفقی به بازار را تجربه کرد. اهم برنامههای همکارانسیستم برای سال ۹۳در گزارش هیات مدیره همکاران سیستم به مجمع، ارتقاء سطح رضایت مشتریان، حرفهایگری و کیفیت محصولات و خدمات و همچنین افزایش درآمد گروه از محل محصولات جدید جزو اهم برنامههای این شرکت در سال ۹۳ اعلام شد.بر اساس گزارش مذکور، درآمد عملیاتی پیشبینی شده برای سال ۹۳، با ۳۳% افزایش نسبت به سال ۹۲، معادل ۸۸.۵ میلیارد تومان خواهد بود. در این میان، ۵۲% از درآمد فروش همکاران سیستم در ۹۳، از محل محصولات جدید این شرکت تامین خواهد شد. افتتاح مرکز سرویس همکاران سیستمدر همین حال شرکت همکاران سیستم، همزمان با برگزاری مجمع عمومی و در یک نشست خبری، از افتتاح مرکز سرویس جدید این شرکت برای ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان استان تهران خبر داد. مهدی امیری، مدیر عامل شرکت همکاران سیستم، در این نشست گفت: همکاران سیستم، برای ارتقای سطح رضایت مشتریان، گامهای زیرساختی بزرگی را در سال ۹۲ برداشته است که انتظار میرود نتایج آن در سال ۹۳ مشاهده شود. به گفته وی در این مرکز با توسعه یک ابزار استاندارد و قوی در تمامی شرکتهای ارایه کننده خدمات پشتیبانی، پایش مستمر مشتریان و برنامهریزی برای بهبود کیفیت ارایه خدمات به آنها امکان پذیر شده است. با استفاده از این زیرساخت، تاریخچه سرویسها و درخواستهای مشتریان قابل ردیابی و تحلیل است. مدیر عامل همکاران سیستم، ضمن معرفی ویژگیهای مرکز سرویس جدید همکاران سیستم، افزود: طراحی مرکز سرویس همکاران سیستم که در ساختمان جدید این شرکت، آغاز به کار کرده است، با نگاه به مدل شرکتهای بزرگ نرمافزاری دنیا انجام شده و از استانداردهای خاص این حوزه تبعیت میکند. با افتتاح مرکز سرویس همکاران سیستم در تهران، ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان همکاران سیستم در این استان به صورت متمرکز و از طریق این مرکز انجام خواهد گرفت. در حال حاضر ۱۱۰ نفر از کارشناسان همکاران سیستم در این مرکز به صورت تخصصی و متمرکز، مشغول ارایه خدمت به مشتریان هستند»
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر