پیغامهای سیستمی و انگلیسی رایتل در زمان شارژ سرویس مشترکی، موجب اتلاف حدودا یک ساعته وقت او و فوت فوریت کاریش شد.
به گزارش تسنیم، حضور اپراتورهای ارتباطی در زمینه ارائه خدمات اینترنتی، فضای رقابتی را در این عرصه بیش از پیش داغتر کرده اما در این عرصه بُرد با کسانی است که بر اصول مشتریمداری واقف باشند. چندی پیش یکی از مشترکان اپراتور سوم ارتباطی در تماس با تسنیم و ابراز گلایه از ضعفی در سیستم این اپراتور ارتباطی گفت: بسته اینترنتی سه ماههای را از این اپراتور خریداری کردم که موعد اتمام سرویس از منظر زمانی ۱۱ اسفند ماه میشد؛ اما به دلیل نیاز به حجم بیشتر، چند بار حجم جداگانه به شکل آنلاین خریداری کردم. وی گفت: تاریخ انقضاء آخرین بسته حجمی که خریداری کردم مربوط به ۱۸ اسفند میشد که با رسیدن این زمان، سرویس من قطع شد و با پیغام عجیب و غریب زیر که به شکل انگلیسی بود روبرو شدم. او افزود: پیش از این هم به دلیل اتمام حجم با چنین رویهای روبرو میشدم اما این بار غافل از اینکه زمان کل سرویسم به اتمام رسیده، بار دیگر اقدام به خرید بسته حجمی کردم که دیدم همچنان سرویس در دسترس نیستم. گمان کردم که پول از حساب برداشته نشده و بار دیگر بستهای دیگر را خریدم و همین رویه اتفاق افتاد برخلاف اینکه هر دو بار پول از حساب برداشته شده بود (پیامک بانک به دستم رسید). این مشترک رایتل با اشاره به اینکه با درست نشدن سیستم، اقدام به تماس با اپراتور این شرکت از طریق سیمکارت همراه اول خود کردم گفت: نفر ۴۸ام در صف انتظار این اپراتور بودم و ۲۵ دقیقه طول کشید تا تماسم وصل شود؛ اپراتور اطلاعات کامل از قبیل شماره کارت ملی و نام پدر را از من گرفت و گفت پیام را بخوان. من هم در پاسخ گفتم نمیدانستم برای استفاده از خدمات رایتل باید انگلیسی بلد باشم اما علیرغم اینکه به صورت دست و پا شکسته پیام را خواندم او در پاسخ گفت مرورگر خود را عوض کن زیرا امروز مشکلی در سیستم داریم و سعی کن با موزیلا وصل شوی. وی ادامه داد: من همین کار را کردم و علیرغم کروم با موزیلا و سافاری هم وصل شدم اما همان آش و همان کاسه؛ باز هم پیغام انگلیسی آمد. محمد گفت: این بار مجبور شدم پیغام را به دوست مترجمم بدهم و او گفت که پیغام گنگی است اما میخواهد بگوید بسته خریداری شدهات را مجددا تنظیم کن. او با اشاره به اینکه بار دیگر با اپراتور رایتل تماس گرفتم و بعد ۲۵ دقیقه انتظار موضوع را به کارشناس مرکز تماس این اپراتور گفتم، خاطر نشان کرد: مجددا اطلاعات کامل من پرسیده شد و کارشناس مربوطه گفت که باید بسته جدیدی را خریداری کنی زیرا مدت زمان بستهات تمام شده است. (با احتساب ۵ دقیقه مکالمهای که داشتم، مجموعا ۳۰ دقیقه معطل شدم) این مشترک رایتل گفت: یک پیغام گنگ انگلیسی موجب فوت فوریت کار من شد و حال چه کسی جوابگو است؟ او افزود: وقت صرف شده من را چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ هزینه مکالمه و انتظار در لیست طولانی این اپراتور را که مجموعا در هر دو بار ۵۵ دقیقه شد را چه کسی میپردازد؟ چرا تعداد اپراتورها کم است که ناچار به ایستادن در صفهای طولانی هستیم؟ محمد همچنین در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم دغدغه و مشکلات ما را به گوش مسئولان این اپراتور برسانید.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر