جلسه معارفه مدیر مرکز آموزش و رییس دانشکده علمی کاربردی مخابرات با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزار شد.
نود آی سی تی – مظفر پوررنجبر، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این جلسه با بیان سخنانی، نقش مرکز آموزش را در تولید محصول با کیفیت در مخابرات و ارایه خدمت با رضایت مشتری را مهم دانست و گفت: هر محصول با کیفیتی که تولید می شود، بیانگر یک فکر خوب در آن است. از این رو، مرکز آموزش در شرکت مخابرات ایران باید حق مطلب را در این زمینه ادا کند.
وی مرکز آموزش را مرکز فکر مخابرات عنوان کرد و افزود: این مرکز می تواند با ارتقاء فکری مدیران و کارکنان در نحوه ارایه خدمت، در بالابردن سود مخابرات سهم عمده ای داشته باشد؛ پس از نظر من این مرکز مقدس است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اعتقاد به هویت آموزش در شرکت مخابرات ایران افزود: این مرکز با همسو کردن نظرات و تفکرها باید بتواند اشتراک ذهنی را در تمامی بخش های شرکت ایجاد کند.
حسنی صدر، رییس دانشکده علمی کاربردی مخابرات هم به ارایه گزارش عملکرد مرکز آموزش پرداخت و گفت: مرکز آموزش شرکت مخابرات ایران به عنوان یکی از شش قطب آموزش مخابرات در منطقه، همواره برای برگزاری دورههای آموزشی نوین در این صنعت همکاری خوبی با ITU داشته است.
رییس دانشکده علمی کاربردی مخابرات از تشکیل دورههای آموزشی مجازی برای دفاتر روستایی خبر داد و افزود: این دوره به صورت مجازی با همکاری شرکت های مخابرات، پست، پست بانک و تمامی ارگان هایی که در این دفاتر برای مردم خدمت ارایه می کنند در تمامی دفاتر روستایی با احتساب کاردانی برگزار خواهد شد.
باطنی، معاون مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هم در این جلسه با اشاره به روند انتقال دانشکده علمی کاربردی مخابرات به شرکت مخابرات ایران بعد از خصوصی سازی گفت: در پی تغییر و تحول در این شرکت و جایگاه جدید مرکز آموزش در ساختار جدید و اهمیت این مرکز از منظر مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره مقرر شد مرکز آموزش از بدنه دانشکده علمی کاربردی مخابرات جدا و با یک مدیریت مستقل به فعالیت خود ادامه دهد.
در این جلسه غلامعلی حسنی صدر به عنوان رییس دانشکده علمی کاربردی مخابرات و خانم دکتر کتایون پورمهدی به عنوان مدیر مرکز آموزش شرکت مخابرات ایران معرفی شدند.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر