در حال خواندن
مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان خبر داد: ورود تاپ به حوزه پرداخت مبتنی بر QR با نام (کدپرداز)
0

به نظر می رسد مجموعه شرکت تاپ با توجه به این مهم که باید در انتخاب نام سرویس جدید خود از واژه ای استفاده کنند که هم بتواند در عین راحتی مفهوم خدمت را به مخاطب انتقال دهد، از نام کدپرداز که هم وزن با خودپرداز است، برای این منظور بهره برده چرا که کدپرداز این حس را در مخاطب القا می کند که مشتری می تواند موبایل خود را به خودپرداز و احتمالا در آینده به خود دریافت تبدیل کند. احتمالا این حرکت هوشمندانه که البته نیازمند فرهنگ سازی است برای جاانداختن نام تجاری در بیان مشتریان شبکه بانکی مسیر را برای تاپ هموارتر خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان( تاپ ) با توجه به تغییرات فناورانه ، رفتارهای مصرف کننده و لزوم حرکت شرکت‌های پرداخت در حوزه پرداخت‌های بدون کارت (CNP) و همچنین گسترش و توسعه خدمات نوین در کشور، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(تاپ) تصمیم گرفته است تا با تکیه بر دانش فنی و شبکه پذیرندگی عظیم خود سرویس پرداخت QR را در کنار سایر سرویس‌های موجود ارائه کند.

براساس این گزارش احمد جعفری مدیرعامل این شرکت در این خصوص گفت: تاپ با توجه به الزامات شرکت شاپرک و همچنین نیاز بازار نسبت به توسعه یک پلتفرم جامع در حوزه پرداخت QR با نام “کدپرداز” اقدام کرده است، به گونه ای که قادر باشد علاوه بر امنیت بالای پرداخت، نیازهای پذیرندگان و کاربران نهایی خود را با سرعت پاسخ گفته و راحتی و سهولت را برای ایشان به ارمغان بیاورد.
وی افزود: این راهکار علاوه بر روش‌های معمول مانند برچسب و استند قابلیت نمایش بر دستگاه‌های کارتخوان شرکت تاپ را نیز دارد که در این مدل پذیرنده قادر است در لحظه از نتیجه تراکنش در کارتخوان مطلع شود. همچنین پذیرنده می‌تواند در اپلیکیشن موبایلی تاپ نسبت به مشاهده و دریافت گزارش تراکنش‌های خود اقدام کند.
به گفته مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طبق برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته، این شرکت تا پایان سال، بیش از دویست هزار پذیرنده در این شبکه ایجاد خواهد کرد و همچنین امکان پرداخت QR را در دسترس بیش از ۳۰ میلیون کاربر از طریق اپلیکیشن‌ تاپ و سایر اپلیکیشن‌های موبایلی قرار خواهد داد.
وی گفت: هم اکنون براساس توافق های انجام شده برخی مراکز در تهران و شهرستان ها نظیر دانشگاهها، شبکه حمل و نقل، شهرداری ها، خیریه ها به این سرویس جدید پرداخت مجهز شده و توسعه این سرویس برای سایر مراکز در دستور کار قرار دارد .

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر