مدیر برنامهریزی و کنترل پروژههای مخابرات تهران با بیان اینکه سایتهای ۲۰۲۰ (پشتیبان اینترنت پرسرعت) را در هشت منطقه مخابراتی تهران راهاندازی کردهایم، گفت: میانگین انتظار در صف پشتیبانی تا یک دقیقه کاهش مییابد.
مهرداد علی بیگی در گفتوگو با خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم،
با تأکید بر اینکه ارتباط با مشتریان ADSL (اینترنت پرسرعت) مخابرات تقویت
شده است، اظهار کرد: وضعیت پاسخگویی به مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات
تهران با تغییراتی بهینهسازی شده است.
وی عنوان کرد: با این تغییرات نحوه و سرعت پاسخگویی به مشترکان بهتر میشود.
مدیر برنامهریزی و کنترل پروژههای مخابرات تهران در پاسخ به این سوال که
مدتها پیش قرار بود مخابرات بهینهسازی سامانه ۲۰۲۰ (پشتیبانی مشترکان)
را انجام دهد و میانگین صف انتظار را تا یک دقیقه کاهش دهد اما همچنان شاهد
صفهای طولانی در پشت این سامانه تلفنی هستیم، آیا کاری که شما در این
راستا انجام دادهاید همان طرح گذشته است؟، گفت: کار عملیاتی ما برای
بهینهسازی وضعیت پشتیبانی سامانه ۲۰۲۰ تازه شروع شده است و در مرحله گذر
هستیم.
او خاطر نشان کرد: در فعالیت عملیاتی ما، سیستمها جابهجا میشود و سایتها از حالت متمرکز به توزیع شده در مناطق در میآید.
علی بیگی ادامه داد: با انجام این کار، سایتها به مشترکان نزدیک میشود و نظارت بیشتر و دقیقتری صورت گیرد.
مدیر برنامهریزی مخابرات تهران درباره فعالیتهایی که برای تمرکززدایی
سایت ۲۰۲۰ در تهران و البرز صورت گرفته است، به تسنیـم گفت:در یکی دو هفته
اخیر سایتهای ۲۰۲۰ در حوزه مناطق راهاندازی و نفرات در آنجا مستقر
شدهاند لذا پیشبینی ما این است که ظرف یکی دو هفته آینده تغییرات مشهودی
را در حوزه نگهداری و پشتیبانی شاهد باشیم.
وی همچنین عنوان کرد: در استان البرز هم سایت به صورت اختصاصی از قبل وجود
داشت و کاری اکنون درصدد اجرا هستیم تنها مربوط به تهران است و در هر
منطقه، یک سایت پاسخگوی محلی خواهد بود.
او افزود: با توجه به هشت منطقه مخابراتی که در تهران داریم، هشت سایت پشتیبان و پاسخگو راهاندازی کرده ایم.
ارسال یک نظر