در حال خواندن
عدم اطلاع رسانی مخابرات درباره شبکه هوشمند
0

سرویس با بینندگان «تابناک» مطالب زیر از کاربران از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید که تا حد امکان پیگیری لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد، ولی متاسفانه به دریافت پاسخ منجر نشد.
طرح مشکل:با سلام و احترام رسیدگی به شکایت ………….. مالک خط ثابت ۳۳۱۱..۳۳به استحضار می رساند اینجانب …………… در صورت حساب دوره ۱۹ مربوط به تاریخ ۹۱/۱۱/۰۱  الی ۹۲/۰۱/۰۱ با مبلغ ۶۶۶۶۰۰۰ ریال مواجه گردیدم که مربوط به شبکه هوشمند کشوری بوده و با بررسی همکاران محترم شما معلوم گردید که ۶۲۰۰۰۰۰ از آن مشخصاً مربوط به استفاده از شماره ۹۰۹۹۰۷۰۲۷۹ است که دایر کننده یک نوع بازی اینترنتی بر خط بوده است. متأسفانه روش کار این سایت تهیج و تحریص نوجوانان کم سن و کم تجربه بوده و با اغفال و سوء لستفاده از روحیات کنجکاوانه و … این رده سنی اقدام به ارائه روشی ناجوانمردانه در کسب درآمد برای خود نموده اند. مدیران این سایت با پیشنهاد و ارائه راهکار متقلبانه در همان سایت به کاربران کم سن و سال خود می آموزند که اعتبار و credit خود را از طریق خط ثابت تلفنتان بدست آورید و با استفاده هر دقیقه ۵۰۰ ریال n ریال برای ادامه بازی اعتبار بدست آروید. نوجوان اغفال شده هم به این روش ارائه شده تمکین می نماید و بدون اطلاع والدین خود و بدون اطلاع از دامی که بر سر راه خود و خانواده اش گسترده شده اقدام به انجام نسخه تجویز شده می نماید. در نتیجه اوضاع چنان می شود که پس از گذشت قریب به سه ماه، (مالک خط) متوجه قضیه می شوند.اگر سری به سایت مروبطه بزنید خواهید دید که تعدادی از کاربران از تلفن همگانی در این خصوص استفاده کرده اند و هزینه ها را مستقیماً از جیب شرکت مخابرات پرداخت می نمایند که در این صورت اقدام عاجل مسئولان مخابرات را می طلبد. از سویی تاکنون رویه جاری در شرکت مخابرات تهران یک طرفه نمودن خطوط پر مصرف (بالای دو میلیون ریال) بوده است لذا سؤال اینجاست که چطور هشدار برای اینجانب اتفاق افتاد و به همین دلیل از آن شرکت شکایت و درخواست رسیدگی به آن را دارم. چه بسا این صورتحساب به مبالغ بسیار بالاتر و میلیونی منجر می گردید گه البته با توجه به ساز و کار موجود و تأخیر در درج در صورتحساب مشترکین بعید هم به نظر نمی آید و احتمالا بنده باید منتظر  هزینه های هنگفت تری در صورت حسابهای بعدی باشم. پرسش اینجاست که ایا رواست که با وجود این اقشار تورم و قیمت های افزاینده ،هیچ نظارتی بر عملکرد این مشترکین سودجو نشود و در نتیجه فشار ناخواسته بر گرده قشر کارمند وارد شود؟ لذا اینجانب به منظور احیای حقوق شهروندی و قانونی خود در صورت عدم رسیدگی موضوع توسط شرکت مخابرات استان ، به ناچار به دامن مراجع قضایی پناه خواهیم برد و با ارائه دادخواست قضایی موضوع را پیگیری نمود. توضیح تابناک:طی نامه ارسالی با شماره ۶۴۲/ت مورخ ۲۸ /۳/ ۹۲ به روابط عمومی مخابرات متأسفانه جوابی دریافت نشد لذا طبق قولی که بینندگان عزیز داده بودیم گزارش رسیده بدون جواب منتشر می شود.شایان ذکر است در صورت دریافت هرگونه پاسخ از آن مخابرات محترم، «تابناک» پاسخ مربوط را درج خواهد نمود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر