بعد از ناکامی گوگل در طراحی نسخه اول عینک هوشمندش، این شرکت با یک عینک ساز ایتالیایی به نام Luxottica برای ساخت مدل تازه این محصول همکاری خواهد کرد.
Ray-Ban و Oakleyاز جمله مدلهای
عینکهای ساخت این شرکت ایتالیایی است که از شهرت و اعتبار جهانی برخوردار
است. گوگل امیدوار است این طراحی به عرضه نسخه محبوبتری از عینک گوگل منجر
شد که در عین بهرهمندی از امکانات ضروری از اقبال عموم مردم هم برخوردار
شود.
همکاری Luxottica با گوگل برای طراحی مدل
تازه عینک گوگل مدتی است که آغاز شده ولی هنوز مشخص نیست طراحی این عینک
چگونه خواهد بود. قرار است ابتدا دو طرف نسخه دوم عینک گوگل را آماده کنند و
پس از آن نسخه سوم این عینک هم از راه میرسد.
عینک گوگل اولین بار در سال ۲۰۱۲ عرضه شد،
اما قیمت بالای ۱۵۰۰ دلاری آن باعث شد تا بسیاری از خرید این محصول صرف نظر
کنند. قابلیت این عینک برای تصویربرداری و فیلم برداری مخفیانه نیز نگرانی
هایی را در زمینه حریم شخصی به وجود آورد و موجب شد بسیاری از صاحبان
مشاغل از کاربرد آن جلوگیری کنند.
ارسال یک نظر