در حال خواندن
حقوق متقابل اینترنتی تدوین شد
0

مصوبه ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه‌های سطح خدمات(SLA) خدمات ارتباطات داده‌ها که حاوی حقوق متقابل سرویس‌دهنده و سرویس‌گیرنده است، اصلاح شد.
به گزارش فارس، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۱۷۷ در تاریخ ۱۲/۸/۹۲، مصوبه شماره ۹۰ کمیسیون در خصوص ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه‌های سطح خدمات (SLA) خدمات ارتباطات داده‌ها را اصلاح کرد.این اقدام به منظور شفا‌ف‌سازی کیفیت خدمات در مقابل هزینه آن در شبکه‌های ارتباطات داده‌ها و رعایت حقوق مشتریان، انجام شده است.در این اصلاحیه به شاخص‌هایی از جمله «ساعت کاری موثر»، «قطعی کامل»، «پهنای باند تضمین شده»، «زمان کاهش سطح کیفیت خدمات»، «زمان کاهش سطح کیفیت خدمات مجاز»، «زمان کاهش سطح کیفیت خدمات غیر مجاز» و حقوق متقابل سرویس دهنده و سرویس گیرنده پرداخته شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر