به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، شرایط ارایه “فون واژه” همانند شمارههای رند است و مشترکان میتوانند با مراجعه به مراکز مخابراتی اقدام به دریافت شمارههای دلخواه کنند.
نود آی سی تی – محمد روحاللهی گفت: استقبال از سرویس “فون واژه” خوب بوده و در صورت وجود ظرفیت مراکز مخابراتی مشکلی در ارایه این سرویسها ندارد.وی افزود: استفاده از خدمات فون واژه، فرد را بینیاز از حفظ شماره تلفنها کرده و موجب آسان سازی در ارتباطات میشود. این طرح برای شمارههای چهار، پنج و هشت رقمی قابلیت اجرا دارد و در آن برای هر کلمه یک شماره تلفن و برای هر شماره تلفن، یک یا چندین کلمه تعریف میشود.وی افزود: با توجه به اهمیت مشتریمداری در دنیای امروز اینگونه شمارهها دسترسی مشترکان و متقاضیان را به شرکتهای مورد نظر آسان میکند. زیرا متقاضیان بدون نیاز به حفظ شماره تلفن با تایپ کلمه مورد نظر خود نظیر taxi، bime، bank و غیره با موسسه یا شرکت مورد نظر ارتباط برقرار کرده و از خدمات مورد نظر استفاده میکنند. مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران همچنین درباره شمارههای رند تلفن ثابت گفت: همه مراکز تلفن ثابت مشغول فروش این شمارهها هستند و حجم خوبی خریداری شده و برای شمارههای خیلی خاص کمیتهای در مخابرات استان تهران ایجاد کردهایم.وی درباره مزایده شمارههای رند تلفن ثابت نیز گفت: مزایده ضرورتی ندارد، چون توان خرید حجم انبوه را معمولا کسی ندارد. مشکلی با PAPها نداریم روحاللهی در خصوص مشکلاتی که شرکتهای PAP معتقدند هنوز با مخابرات تهران دارند، گفت: مخابرات استان تهران براساس پروانه، تمامی تلاش خود را برای تعامل با شرکتهای PAP میکند و مشکلی در خصوص همکاری وجود ندارد.وی افزود: با توافقاتی که انجام شده، هیچ مشکلی با شرکتهای ندا نداریم و کارهای رانژه از طریق پورتال اینترنتی انجام میشود.مدیرعامل مخابرات تهران گفت: فعلا با مبلغی مشخص که مورد قبول دو طرف است، کار رانژه انجام میشود و همزمان کار کارشناسی از طریق شورای رقابت و نمایندگان دو طرف در حال انجام است.وی در خصوص مصوبه اخیر شورای رقابت که مخابرات را محدود به سهم ۱۰ درصدی از بازار ADSL کرده است، گفت: این مصوبه قابل تفسیر است و توسط هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در حال پیگیری است.روی خدمات ارزش افزوده تمرکز داریم مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: تمرکز ما روی خدمات ارزش افزوده است به خصوص حوزه ADSL و امیدواریم در رابطه با پاسخگویی و خدمات پشتیبانی تا پایان سال بتوانیم کارنامه بهتری ارایه دهیم. روحاللهی افزود: اگر ADSL توسعه پیدا کند در بستر آن سرویسهای متنوعی میتوان ارایه داد. منتها باید به تعدادی برسد که سرمایهگذاران به این سمت بیایند.وی همچنین در رابطه با واگذاری به روز تلفن ثابت و در پاسخ به این سوال که در برخی مناطق این واگذاری دو تا سه هفته زمان میبرد گفت: با وضعیتی که به وجود آمده بخشی از تجهیزاتی که لازم داشتیم با کمبود و تاخیرهایی مواجه شده است که اگر این موضوع حل شود ما مشکلی در بحث تلفن نخواهیم داشت.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر