در حال خواندن
بسته های اینترنتی همراه اول دردسرساز شد
0

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد افزایش قبوض برخی مشترکان سیم کارتهای دائمی توضیح داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در پی افزایش صورتحساب برخی مشترکان تلفن همراه در قبوض این دوره همراه اول، معاون نظارت
و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: افزایش
قبض‌های تلفن همراه فقط مربوط به مشترکانی است که از بسته‌های هوشمند
اینترنت استفاده کرده‌اند.غلامرضا داداش‌زاده افزود: به دلیل
ارتقاء سیستم خدمات مشتریان و صورتحساب‌گیری اپراتور همراه اول در ابتدای
آبان ماه در پذیرش یا عدم پذیرش درخواست‌های تمدید و یا فعال‌سازی بسته‌های
هوشمند اینترنت برخی از مشترکین دائمی، اختلال ایجاد شده و هزینه اینترنت
با نرخ آزاد برای آنها محاسبه شده است.وی در باره نحوه رفع این مشکل
از سوی مشترکین اظهار کرد: آن دسته از مشترکینی که در بازه زمانی دو ماه
گذشته از بسته‌های اینترنت هوشمند استفاده کرده‌اند اما هزینه استفاده از
اینترنت آزاد برای آنها درج شده می‌توانند برای بررسی و رفع مشکل خود با
مرکز ۹۹۹۰ تماس گرفته یا به مراکز امور مشترکین همراه اول مراجعه کنند.به
گزارش مهر، اپراتور همراه اول نیز در اطلاعیه ای بر روی سایت رسمی خود
اعلام کرد: نظر به اینکه در اوایل آبانماه سالجاری سیستم خدمات مشتریان و
صورتحسابگیری همراه اول در حال ارتقاء بود، ممکن است درخواست تمدید و یا
فعالسازی بسته های هوشمند اینترنت تعدادی از مشترکین دائمی، پذیرفته نشده و
این دسته از مشترکین در صورتحساب خود هزینه استفاده از اینترنت با نرخ
آزاد را متحمل شده باشند.مشترکینی که معتقدند جزو این
دسته هستند، جهت بررسی مشکل خود می توانند با مرکز تماس همراه اول (۹۹۹۰)
تماس بگیرند و خواهان بررسی مجدد صورتحساب خود شوند.مهرماه
امسال نیز معاون شرکت ارتباطات سیار ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، از
مغایرت در اعلام مبالغ صورتحساب مشترکان سیم کارتهای دائمی اول توسط سیستم
پاسخگوی تلفنی ۹۹۹۰ خبر داد و گفته بود که مشکل فنی در سیستم تلفن گویا IVR
همراه اول باعث شده که استعلام از این سیستم با مغایرتهایی نسبت به قبوض
صورتحساب مشترکان همراه باشد که این مشکل بزودی برطرف می شود.محمدمهدی
عطوفی درباره دوگانگی‌ استعلام صورتحساب مشترکان سیم کارتهای دائمی همراه
اول که در پرداخت قبوض میان دوره و پایان دوره این اپراتور دیده می شود،
اظهار داشت: این اشکال تنها در سیستم پاسخگوی تلفنی  IVR همراه اول وجود
دارد و مربوط به اعلام بدهی مشترک است اما در سایر روش های پرداخت این
اختلال دیده نمی شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر