شرکت مخابرات در واکنش به اظهارات رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه ای اعلام کرد اظهارات این چنینی به برند مخابرات آسیب وارد کرده است.
نود فناوری – شرکت مخابرات ایران در واکنش به اظهارات رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: پیش داوری زودهنگام مدیر عامل این سازمان باعث تشویش اذهان عمومی و آسیب رساندن به برند شرکت مخابرات ایران شد. به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به اظهارات رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، توضیحاتی به شرح ذیل ارائه کرد: ” ۱. تعرفه های جدید تلفن ثابت هنوز به شرکت مخابرات ایران ابلاغ نشده است و این شرکت هزینه مکالمات را کماکان براساس تعرفه های گذشته محاسبه می کند. لذا فرمایش جناب نوابی که “این ارقام باید به حساب مردم برگردد” یک پیش داوری زودهنگام بود که متاسفانه فقط باعث تشویش اذهان عمومی و آسیب رساندن به برند شرکت مخابرات ایران شده است. ۲. کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات یک نهاد قانونی و آگاه نسبت به قوانین و مقررات و اعضاء آن نیز، نمایندگان دستگاه های اجرایی و صاحب نظران دانشگاهی هستند و ریاست آن هم بر عهده وزیر ارتباطات است و چنانچه بخواهد تعرفه های جدید را به شرکت مخابرات ایران ابلاغ کند، همه ضوابط و قوانین مرتبط را بررسی و بعد از طی فرایندهای قانونی و اطمینان از درستی آن اقدام خواهد کرد. طبیعتا، شرکت مخابرات ایران هم مجری قوانین خواهد بود. ۳. آنچه درباره تعرفه های جدید از قول دبیر کمیسون تنظیم مقررات ارتباطات اعلام شده قانونی است و قانونگذار با اشراف به این امر، تعدیل تعرفه را در پایین ترین سطح اعمال کرده است. در پایان شرکت مخابرات ایران انتظار دارد اکنون که بعد از ١٣ سال قرار است تغییراتی در تعرفه های تلفن ثابت به منظور افزایش توان مخابرات در توسعه و سرمایه گذاری مناسب و ارایه خدمات مطلوب به مشترکان اعمال شود، نخبگان و مسئولان محترم کشور به این امر از زاویه کارشناسی و با نگاه به وضعیت اقتصادی کشور و تحولات فناوری های ارتباطات بپردازند و مانع اجرای آن نشوند.”
نظرات
ارسال یک نظر