HTC تلاش دارد تا بار دیگر خود را مطرح ساخته و در زمینه ی تلفن های رده بالا، خودی نشان دهد. در سه سال گذشته و با معرفی سری One، این شرکت تایوانی موفق شده تا یکی از با کیفیت ترین محصولات قابل خرید در بازار را به کاربران عرضه کند. اگرچه سری One همواره به کیفیت بالایش شهرت داشته، اما HTC هیچگاه نتوانست به حجم فروش اپل یا سامسونگ نزدیک شود.
نود آی سی تی – بسیاری معتقدند بازاریابی و تبلیغات این شرکت اشتباه هستند. سامسونگ، سه سال پیش با توجه به تبلیغات بسیار گسترده اش، تاچ پادشاهی را در میان سازندگان اندرویدی بر سر نهاد، اما اوضاع اخیرا کمی عوض شده اند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.فروش و در نتیجه سود شرکت سامسونگ کاهش یافته و در این میان سازندگان دیگر نیز دریافته اند چگونه می توانند تلفن هایی بهتر و کاربر پسند بسازند.HTC نیز داستان مشابهی دارد؛ چالشی که پیش روی شرکت تایوانی برای عرضه ی M9 در حجم بالاست، این است که بتواند وجه تمایز خود با اسمارت فون های اندرویدی رده بالا و یا آیفون، مشخص سازد.اپل حالا صاحب بخش بزرگی از بازار تلفن های رده بالاست و همین موضوع باعث گشته تا سامسونگ و اچ تی سی، برای داشتن سهمی بیشتر در این بخش بازار، دست و پا بزنند.Jason Mackenzie، مدیر دفتر ایالات متحده HTC در کنگره جهانی موبایل خبر از عرضه زود هنگام M9 داده و می گوید: «وقتی به این پرچمدار نگاه می کنم، قطعا می دانم که با کیفیت ترین موبایل را ما می سازیم. اما این کافی نیست، در انتهای ماه مارس، قصد داریم تا برنامه های جدیدی را اعلام کرده و وجه تمایز One M9 با آیفون و موبایل های سامسونگ را به شکل روشنی برایتان مشخص کنیم.»نمی توان حدس های زیادی از گفته های آقای Mackenzie داشت اما به نظر می رسد او قصد معرفی سرویسی ابری را دارد که احتمالا به مبارزه با iCloud بر خواهد خواست.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر