اپراتورهای ارائهدهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) در سه ماهه دوم سال جاری براساس نظرسنجی از کاربران در پنج محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع سرویس، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و ارزشگذاری به مشتریان و وفاداری ارزیابی و رتبهبندی شدهاند.
نود فناوری – غلامرضا داداشزاده – معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی – با بیان این مطلب افزود: براساس نتایج ارزیابی، شرکتهای انتقال دادههای آسیاتک، رتبه اول، دادهگستر عصر نوین (های وب) و آریا رسانه تدبیر (شاتل) به طور مشترک رتبه دوم و پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین) رتبه سوم را کسب کردند که براساس سطحبندی در سطح خوب قرار میگیرند.وی با اشاره به اینکه نتایج ارزیابی نشاندهنده تلاش دارندگان پروانه در رقابت سالم و ارائه سرویس با کیفیت بالا و حفظ مشتریان خود است، گفت: شرکتهای دادهپردازی فن آوا و ندا گستر صبا به طور مشترک رتبه چهارم را کسب کرده و در سطح اپراتورهای قابل قبول قرار گرفتند و شرکتهای پیشگامان توسعه ارتباطات رتبه پنجم، مخابرات ایران و انتقال دادههای رهام داتک به طور مشترک رتبه ششم، لایزر، عصر انتقال دادهها و کارا امین ارتباط به ترتیب رتبههای هفتم تا نهم را به دست آوردند که میبایست در جهت تلاش برای ارتقاء کیفیت و جلب نظر مشتری اقدام کنند.داداشزاده افزود: این رتبهبندی براساس میانگین امتیازی که کاربران از صفر تا ۲۰ در محورهای پنجگانه به اپراتورشان میدهند انجام شده و در چهار سطح عالی، خوب، قابل قبول و ضعیف سطحبندی میشوند.
ارسال یک نظر