در حال خواندن
احتمالا مشکل از گوشی است، نه سیم کارت!
0

کارشناسان مرکز پشتیبانی اپراتور هیچ یک از قطعی های شبکه و مشکلات مربوط به اینترنت را به عهده نمی گیرند.
به گزارش باشگاه خبرنگار گرچه اپراتور سوم کارش را با سرعت کوله پشتی آغاز کرد و مناطق تحت پوشش خود را با سرعت کمی گسترش داد اما در آغاز به کار سرعت اینترنت این اپراتور که مهمترین ویژگی این نسل از خدمات است به حدی بود که به راحتی می شد آن را با کلمه خیلی خوب توصیف کرد.اما با گذشتن زمان افزایش کاربران ضعف ها به شکل پررنگ تری خود نمایی کردند تا جایی که دیگر حتی در نقاطی که پیش از این مشکل آنتن دهی و افت سرعت اینترنت وجود نداشت در حال حاضر ارسال پیامک هم ممکن نیست تا چه رسد به اینترنت پر سرعت! در تماس با مرکز پشتیبانی رایتل برای بررسی اپراتور که در فواصل زمانی هم اتفاق افتاد، کارشناسان مرکز پشتیبانی از بروز چنین اختلالی ابراز تعجب و بی اطلاعی کردند و به همه تماس گیرنده ها پاسخ واحدی داده شد، اول اینکه شما اولین کسی هستید که چنین مشکلی دارید و دوم اینکه سیم کارت را بر روی دستگاه دیگری امتحان کیند و احتمالا مشکل از گوشی است و نه سیم کارت .جالب آنکه با تعویض دستگاه نیز مشکل بر طرف نشد و در نهایت کارشناسان مرکز پاسخگوی علت را ضعف سیم کارت و الزام به تعویض آن اعلام کردند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر