گروه خودروسازی چری بهعنوان یکی از جاهطلبترین خودروسازان چینی، بهزودی از خودروهای جدید خود در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی خواهد کرد. شاسیبلند کامپکت و جدید این خودروساز که در مراحل اولیه تولید قرار دارد، به احتمال زیاد در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد؛ هرچند پیشبینی میشود تولید انبوه و عرضه آن تا چند سال آینده طول خواهد کشید.
نود فناوری-بنا به شواهد، چری در حال برنامهریزی است تا این خودروی شاسیبلند را با برندی غیر از چری و با نامی کاملا جدید روانه بازارهای بینالمللی کند. برندی که متعلق به چری باشد و بتواند بهعنوان بخشی از برنامه توسعه و تحقیق چری، خودروهای برجسته این خودروساز چینی را در اروپا مطرح کند. این شرکت جدید همچنین با توزیعکنندگان محلی و مهم بازارهای مهم جهانی مانند انگلستان همکاری خواهد داشت.
بر اساس این پلتفرم جدید، تعداد متعددی خودرو با پیشرانههای الکتریکی و با تنوع در نحوه تأمین انرژی الکتریکی مورد نیاز مانند سیستم هیبریدی الکتریکی، سیستم شارژ باطری خودکار و شارژ باطری از طریق ایستگاههای مخصوص شارژ، تولید و به بازار عرضه خواهد شد. به گفته دکتر آنینگ چن، مدیرعامل چری، بازار هدف این خودروها کشورهای اروپایی خواهد بود.
شاسیبلند کامپکتی که توسط چری در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی خواهد شد؛ مشتریان جوان و جسور را هدف قرار داده است و کیفیت، طراحی، دینامیک و ایمنی آن بر اساس آخرین استاندارهای اروپایی خواهد بود. بر اساس تصاویر منتشرشده از این خودرو، قسمت جلوی این شاسیبلند با استفاده از چراغهای کوچک LED که بهصورت خطی در قسمت بالای چراغهای اصلی خودرو تعبیه شدهاند و همچنین جلوپنجرهی مشبک زیبا، ظاهری فریبنده به این خودرو هدیه داده است. از نمای کناری، بدنهای عضلانی و تراشخورده همراه با رکابهای زیبای درها، چهرهای متمایز به این شاسیبلند جدید چینی بخشیده است.
بر اساس تصاویر منتشرشده، در بخش داخل کابین یک صفحه نمایش لمسی در قسمت وسط داشبورد تعبیه شده است که وضعیت آب و هوا را بهصورت لحظهای همراه با زمان نمایش میدهد.
شرکت چری طی ۱۴ سال گذشته همواره بهعنوان بزرگترین صادرکننده خودرو در کشور چین شناخته شده و بیش از ۱.۲ میلیون دستگاه خودرو در خارج از چین به فروش رسانده است. سال گذشته، چری در مجموع موفق به فروش ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو شد که این میزان به معنای رشد ۲۸ درصدی فروش این خودروساز مهم چینی است. از این میزان، ۱۰۰ هزار دستگاه در کشورهای خارجی به فروش رفته که نشاندهنده رشد ۳۰ درصدی فروش خارج از چین برای چری است. حالا با برنامهریزیهای انجامشده، چری قصد دارد بیش از ۱ میلیون دستگاه خودرو در سال تولید کند و برای رسیدن به این هدف بزرگ، حساب ویژهای روی خودروهای جدید خود و البته بازارهای خودروی اروپا باز کرده است.
دکتر چن در این رابطه میگوید:
برند جدید ما با تغییر استراتژی تولید و طراحی، ساخت محصولات کممصرف و با بالاترین کیفیت و کمترین میزان آلودگی، مشتریان جوان با ذهنهای باز و خلاق را هدف قرار خواهد داد. تمام خودروهای چری که در اروپا به فروش خواهند رفت؛ از امکانات بهروز برخوردار خواهند بود و تجربهای لذتبخش در رانندگی برای سرنشینان به ارمغان خواهند آورد. محصولات ما در بعد طراحی داخلی و خارجی، متناسب با همه نوع سلیقهای هستند و با بهکارگیری بالاترین سطح استاندارد تولید و خدمات پس از فروش، عرضه خواهند شد.
ارسال یک نظر