در حال خواندن
بیش‌ترین آمار شکایت به اینترنت پرسرعت اختصاص دارد
0

مدیرکل نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: کم‌فروشی در حوزه اینترنت این است که وقتی اپراتوری از مشترک مبلغی را برای ارایه سرویسی دریافت کرده و قرار بوده که آن را سه روزه ارایه بدهد، مثلا ۱۰ روزه این کار را انجام دهد و یا سرویسی را کم‌تر از آن میزانی که تعهد دارد، ارایه کند.
نود آی سی تی – علیرضا اصغریان با بیان این مطلب گفت: بیش‌ترین شکایات کاربران در رابطه با اینترنت پرسرعت است.
وی افزود: سیستم نظارت آنلاین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با دسترسی مستقیم به شبکه اپراتورهای فناوری اطلاعات به‌طور مداوم شبکه اپراتورهای فناوری اطلاعات را کنترل می‌کند.
او با تاکید بر اینکه مردم باید درباره پارامتر‌ها و شاخص خرید اینترنت، نرخ اشتراک، ظرفیت خط، سرعت دانلود و مواردی از این قبیل دقت کنند، گفت: بررسی وضعیت شبکه اپراتورهای فناوری اطلاعات باید از راه نزدیک و در محل انجام شود که این امر باعث ایجاد تعامل میان ارایه‌دهندگان خدمات و اطلاع از مشکلات و شرایط واقعی آنها می‌شود.
مدیرکل نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات همچنین افزود: ارایه‌ خدمات شرکت‌هایی که در حوزه فناوری اطلاعات پروانه دارند، اگر فاقد توافق‌نامه سطح خدمات (SLA) باشند، در مرحله‌ اول متوقف شده و اگر موضوع ادامه یابد، فعالیت‌هایشان متوقف و یا معلق می‌شود.
منبع: ایسنا

جناب اصغریان مشخص کنید آنهایی که تا پیش از این قرارداد SLA نداشته‌اند، چرا فراخوانی از سمت اپراتورها برای ارایه SLA داده نمی‌شود. در ضمن چرا اسامی شرکت‌های کم فروش هیچ‌گاه اعلام نمی‌شود مگر رگولاتوری حافظ منافع شرکت‌ها است که اسامی آنها را اعلام نمی‌کنید.

 

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر