در حال خواندن
معرفی فرزین به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی شرکت استان تهران
0

همزمان با مراسم بازنشستگی ولی ا… سعیدیان که صبح امروز یکشنبه ۲۵ آبان ماه در دفتر مدیرعامل برگزار شد. حجت ا..فرزین به عنوان مدیرکل جدیددفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران معرفی شد.
نود آی سی تی – در این مراسم که با حضور دکتر زارعیان مدیر کل دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران و مهندس صیدی مدیر عامل، معاونان وی و جمعی از مدیران ستادی و مناطق حضور داشتند. مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به ویژ گی های شاخص و شخصیت ممتاز ولی ا… سعیدان مدیر کل سابق دفتر روابط عمومی گفت: وی فردی صادق ، مومن ، امانت دار بود که وظایف و مسئولیت های محوله در مجموعه خود را با خلوص نیت و ازصمیم قلب به بهترین نحو به انجام رساند.مهندس صیدی با تاکید بر اینکه روابط عمومی چشم و چراغ شرکت است بیان کرد: روابط عمومی از جایگاهی در خور توجه ای در شرکت برخوردار است که می بایست به بهترین نحو ارتباط دو سویه ای میان مخاطبان درون سازمانی و برون سازمانی برقرار کند.مدیر عامل شرکت در باره مدیر کل جدید دفتر روابط عمومی گفت: حجت اله فرزین با توجه به داشتن تخصص تجارب ارزنده خود در حوزه روابط عمومی و در دوران فعالیت حرفه ای خود، بهترین فردی است که می تواند جایگاه ارزنده فعلی این دفتر را حفظ و آنرا پر فروغتر کند چرا که دفتر روابط عمومی و موفقیت هایی برجسته آن مدیون دانش ، تخصص و پیگیریهای وی است که از گذشته تا به امروز توسط همکاران روابط عمومی و به ویژه ولی ا… سعیدیان مدیرکل سابق دفتر اجرا شده است.دکتر زارعیان مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران نیز در سخنانی ضمن بیان تشکر از زحمات سعیدیان و تبریک به فرزین، مدیران کل سابق و جدید دفتر روابط عمومی مخابرات استان تهران،« روابط عمومی» را مدیریت افکار عمومی دانست و بیان کرد : ما باید سعی کنیم تصویر شایسته و مشتری مدار پسند از عملکرد شرکت مخابرات ایران ارائه کنیم چرا که مدیریت افکار عممومی در کشور ما با توجه به سلایق گوناگون و ماهیت ارتباطی وگسترده آن امری ضروری و در عین حال دشواراما شدنی است.وی برخوردای انبوهی از مشترکان و مخاطبان ، تحول مستمر در عرصه ارتباطات ، ماهیت ارتباطی و تاثیر پذیری ازنهادهای حکومتی و دولتی را از جمله چالش های روابط عمومی دانست و بیان داشت :برخورد صادقانه با مسائل ، آمیختن هنر با دانش روابط عمومی، توجه به مخاطبان درون سازمانی و برون سازمانی و مزین شدن به اخلاق اسلامی واداری راه مقابله مدبرانه، با چالش های پیشروی شرکت است چرا که ما معتقدیم حفظ اخلاق حرفه ای در روابط عمومی نه تنها ضرر نیست بلکه مفید و سر منشا حرفه ای گری در این عرصه خطیر ارتباطات است.دکتر زارعیان با اشاره به تاش های ارزنده دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران بیان داشت چالشهای بیان شده به صورت ویژه تر و حساس تر در مخابرات استان تهران است که تلاش و کوشش همکاران در این حوزه را پیش از پیش مورد توجه قرار می دهد.اینجانب از این فرصت استفاده کرده،از کوشش ها و زحمات همکاران دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران به ویژه ولی ا…سعیدیان مدیرکل سابق که به افتخاربازنشستگی نایل شد وحجت ا..فرزین مدیرکل جدید دفتر روابط عمومی مخابرات تهران کمال تشکر را داشته و امید وارم این همکاری دو سویه همچنان قوی و مدبرانه ادامه داشته باشد.دراابتدای این مراسم ولی اله سعیدیان مدیرکل سابق دفتر روابط عمومی درسخنانی از تمامی مدیران ،روسای منطق به ویژه معاونان و اعضای هیئت مدیره شرکت و همکاران زحمت کش خود در مجموعه دفتر روابط عمومی به خاطر همکاری خستگی ناپذیر برای پیشبرداهدف این دفتر که درراستای اهداف کلان شرکت است را داشته اند کمال تشکر و قدردانی را کرد.حجت اله فرزین مدیرکل جدید دفتر روابط عمومی نیزضمن تبریک به مدیرکل سابق دفتر روابط عمومی که به تازگی بازنشسته شداز همه مدیران و همکاران به ویژه مهندس صیدی خواست همچنان حمایت های خود را ازاین دفتر دریغ نکرده و مجموعه دفتر روابط عمومی را برای انجام وظایف خطیر خودیاری رسانند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر