در حال خواندن
ماجرای بدهی همراه اول و ایرانسل به مشترکان چیست؟
0

اضافه دریافت ۸ میلیارد تومانی اپراتور اول و ۶ میلیارد تومانی اپراتور دوم بابت تاخیر در کاهش قیمت آوای انتظار و آهنگ پیشواز، سال گذشته به مشترکان بازگردانده شده است. اخیراً رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان مجدداً در این باره صحبت کرده است.

نود آی سی تی – رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان روز گذشته در نشست مجمع عمومی عادی سالیانه این سازمان، اظهار داشت: در سال گذشته برای بخش مخابرات و فروش سیم کارت، مقرر شد همراه اول و ایرانسل اضافه دریافتی‌ها به مردم را عودت دهند.در سال گذشته اپراتور اول ۸ میلیارد تومان و اپراتور دوم ۶ میلیارد تومان بابت تاخیر در کاهش قیمت آوای انتظار و آهنگ پیشواز از مشترکان اضافه دریافت کرده‌ بودند.این اضافه دریافت از آنجا ناشی شد که کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه ۱۴۷ روز ۵ شهریورماه ۱۳۹۱ تعرفه آهنگ پیشواز و آوای انتظار را از ۵۰۰ تومان به ۳۰۰ تومان کاهش داده و این مصوبه از مهرماه سال ۹۱ به اپراتورها برای اجرا ابلاغ کرد که با تاخیر اپراتورها، این اضافه دریافت ایجاد شد.اما طبق اعلام مسئولان سازمان تنظیم مقررات این مبالغ در سال گذشته به صورت شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری و بستانکاری در قبض برای سیم‌کارت دائمی، به مشترکان بازگردانده شد و هم‌اکنون مشترکان مبالغی از این بابت از اپراتورها بستانکار نیستند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر