مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با طبیعی دانستن اختلال در شبکه تلفن همراه در این استان گفت: با توجه به افزایش تعداد مشترکان، با پیک ترافیک مواجه شدهایم.
نود آی سی تی – بهروز باباجانی درباره اختلال در شبکههای تلفن همراه در مازندران افزود: این موضوع به دلیل رشد فزاینده مشترکان در یک مقطع زمانی بوده است.وی بیان داشت: این امر به این دلیل است که مرکز سوئیچ موبایل آنالوگ نیست و بر مبنای دیتاست و قبلاً ترافیک به صورت بوق اشغال بوده و در حال حاضر بر کیفیت تاثیر میگذارد که رفع شد.مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با تاکید بر اینکه هیچ جای نگرانی وجود ندارد، اظهار داشت: این اختلال کاملاً طبیعی بوده که رفع شده و ناشی از افزایش تقاضا و حضور مشترکان بوده است.باباجانی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر افزایش ظرفیت سوئیچهای مدرن را در دستور کار داریم با توجه به افزایش تعداد مشترکان با پیک ترافیک مواجه شدهایم.وی یاداور شد: شرکت مخابرات مازندران در حال افزایش ظرفیت از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک است.مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به انجام اقدامات خاص برای روان بودن شبکههای تلفن همراه در هفته جاری و آینده برای مردم، گفت: افزایش منابع در کانالهای سایت موبایل، تعبیه سایت موبایل سیار به نقاط خاص، افزایش ظرفیت سایت موبایل و اقدام نرمافزاری در دو برابر کردن سایت موبایل در روستاها، اطراف شهر و کوهپایهها از جمله اقدامات بوده است.باباجانی با بیان اینکه هیچ مشکلی در بحث دریافت و ارسال پیامکهای تلفن همراه در مازندران نیز وجود ندارد، گفت: سیستم مخابرات و تلفن همراه در شرایط عادی بهسر میبرد.وی افزود: شرکت مخابرات مازندران دارای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک است.- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930620000174#sthash.M0DJSZNK.dpufبهروز باباجانی امروز در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره اختلال در شبکههای تلفن همراه در مازندران افزود: این موضوع به دلیل رشد فزاینده مشترکان در یک مقطع زمانی بوده است.وی بیان داشت: این امر به این دلیل است که مرکز سوئیچ موبایل آنالوگ نیست و بر مبنای دیتاست و قبلاً ترافیک به صورت بوق اشغال بوده و در حال حاضر بر کیفیت تاثیر میگذارد که رفع شد.مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با تاکید بر اینکه هیچ جای نگرانی وجود ندارد، اظهار داشت: این اختلال کاملاً طبیعی بوده که رفع شده و ناشی از افزایش تقاضا و حضور مشترکان بوده است.باباجانی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر افزایش ظرفیت سوئیچهای مدرن را در دستور کار داریم با توجه به افزایش تعداد مشترکان با پیک ترافیک مواجه شدهایم.وی یاداور شد: شرکت مخابرات مازندران در حال افزایش ظرفیت از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک است.مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به انجام اقدامات خاص برای روان بودن شبکههای تلفن همراه در هفته جاری و آینده برای مردم، گفت: افزایش منابع در کانالهای سایت موبایل، تعبیه سایت موبایل سیار به نقاط خاص، افزایش ظرفیت سایت موبایل و اقدام نرمافزاری در دو برابر کردن سایت موبایل در روستاها، اطراف شهر و کوهپایهها از جمله اقدامات بوده است.باباجانی با بیان اینکه هیچ مشکلی در بحث دریافت و ارسال پیامکهای تلفن همراه در مازندران نیز وجود ندارد، گفت: سیستم مخابرات و تلفن همراه در شرایط عادی بهسر میبرد.وی افزود: شرکت مخابرات مازندران دارای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک است.بهروز باباجانی امروز در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره اختلال در شبکههای تلفن همراه در مازندران افزود: این موضوع به دلیل رشد فزاینده مشترکان در یک مقطع زمانی بوده است.وی بیان داشت: این امر به این دلیل است که مرکز سوئیچ موبایل آنالوگ نیست و بر مبنای دیتاست و قبلاً ترافیک به صورت بوق اشغال بوده و در حال حاضر بر کیفیت تاثیر میگذارد که رفع شد.مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با تاکید بر اینکه هیچ جای نگرانی وجود ندارد، اظهار داشت: این اختلال کاملاً طبیعی بوده که رفع شده و ناشی از افزایش تقاضا و حضور مشترکان بوده است.باباجانی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر افزایش ظرفیت سوئیچهای مدرن را در دستور کار داریم با توجه به افزایش تعداد مشترکان با پیک ترافیک مواجه شدهایم.وی یاداور شد: شرکت مخابرات مازندران در حال افزایش ظرفیت از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک است.مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به انجام اقدامات خاص برای روان بودن شبکههای تلفن همراه در هفته جاری و آینده برای مردم، گفت: افزایش منابع در کانالهای سایت موبایل، تعبیه سایت موبایل سیار به نقاط خاص، افزایش ظرفیت سایت موبایل و اقدام نرمافزاری در دو برابر کردن سایت موبایل در روستاها، اطراف شهر و کوهپایهها از جمله اقدامات بوده است.باباجانی با بیان اینکه هیچ مشکلی در بحث دریافت و ارسال پیامکهای تلفن همراه در مازندران نیز وجود ندارد، گفت: سیستم مخابرات و تلفن همراه در شرایط عادی بهسر میبرد.وی افزود: شرکت مخابرات مازندران دارای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک است.- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930620000174#sthash.M0DJSZNK.dpufبهروز باباجانی امروز در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره اختلال در شبکههای تلفن همراه در مازندران افزود: این موضوع به دلیل رشد فزاینده مشترکان در یک مقطع زمانی بوده است.وی بیان داشت: این امر به این دلیل است که مرکز سوئیچ موبایل آنالوگ نیست و بر مبنای دیتاست و قبلاً ترافیک به صورت بوق اشغال بوده و در حال حاضر بر کیفیت تاثیر میگذارد که رفع شد.مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با تاکید بر اینکه هیچ جای نگرانی وجود ندارد، اظهار داشت: این اختلال کاملاً طبیعی بوده که رفع شده و ناشی از افزایش تقاضا و حضور مشترکان بوده است.باباجانی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر افزایش ظرفیت سوئیچهای مدرن را در دستور کار داریم با توجه به افزایش تعداد مشترکان با پیک ترافیک مواجه شدهایم.وی یاداور شد: شرکت مخابرات مازندران در حال افزایش ظرفیت از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک است.مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به انجام اقدامات خاص برای روان بودن شبکههای تلفن همراه در هفته جاری و آینده برای مردم، گفت: افزایش منابع در کانالهای سایت موبایل، تعبیه سایت موبایل سیار به نقاط خاص، افزایش ظرفیت سایت موبایل و اقدام نرمافزاری در دو برابر کردن سایت موبایل در روستاها، اطراف شهر و کوهپایهها از جمله اقدامات بوده است.باباجانی با بیان اینکه هیچ مشکلی در بحث دریافت و ارسال پیامکهای تلفن همراه در مازندران نیز وجود ندارد، گفت: سیستم مخابرات و تلفن همراه در شرایط عادی بهسر میبرد.وی افزود: شرکت مخابرات مازندران دارای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک است.- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930620000174#sthash.M0DJSZNK.dpufباباجانی امروز در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس
در ساری درباره اختلال در شبکههای تلفن همراه در مازندران افزود: این
موضوع به دلیل رشد فزاینده مشترکان در یک مقطع زمانی بوده است.
وی بیان داشت: این امر به این دلیل است که مرکز سوئیچ موبایل آنالوگ
نیست و بر مبنای دیتاست و قبلاً ترافیک به صورت بوق اشغال بوده و در حال
حاضر بر کیفیت تاثیر میگذارد که رفع شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با تاکید بر اینکه هیچ جای نگرانی وجود
ندارد، اظهار داشت: این اختلال کاملاً طبیعی بوده که رفع شده و ناشی از
افزایش تقاضا و حضور مشترکان بوده است.
باباجانی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر افزایش ظرفیت
سوئیچهای مدرن را در دستور کار داریم با توجه به افزایش تعداد مشترکان با
پیک ترافیک مواجه شدهایم.
وی یاداور شد: شرکت مخابرات مازندران در حال افزایش ظرفیت از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک است.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به انجام اقدامات خاص برای روان
بودن شبکههای تلفن همراه در هفته جاری و آینده برای مردم، گفت: افزایش
منابع در کانالهای سایت موبایل، تعبیه سایت موبایل سیار به نقاط خاص،
افزایش ظرفیت سایت موبایل و اقدام نرمافزاری در دو برابر کردن سایت موبایل
در روستاها، اطراف شهر و کوهپایهها از جمله اقدامات بوده است.
باباجانی با بیان اینکه هیچ مشکلی در بحث دریافت و ارسال پیامکهای تلفن
همراه در مازندران نیز وجود ندارد، گفت: سیستم مخابرات و تلفن همراه در
شرایط عادی بهسر میبرد.
وی افزود: شرکت مخابرات مازندران دارای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک است. – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930620000174#sthash.M0DJSZNK.dpuf
ارسال یک نظر