یکی از خوانندگان سایت نود آی سی تی به دلیل مشکلی که در خصوص استفاده از گارانتی طلایی گوشی ال جی مدل LG L9 داشته، گویا پس از مراجعه به مرکز خدمات موبایل LG تجربه تلخی را به همراه داشته در ادامه مطلب این شهروند را بدون هیچ ویرایشی می خوانید. در همین جا نیز اعلام میکنیم که حق پاسخگویی برای مدیران مرکز خدمات موبایل LG محفوظ است.
به گزارش نود آی سی تی، بی شک بارها همه ما شنیدیم که گارانتی در ایران هنوز فرهنگ سازی نشده و مشتری بخت برگشته در مراکز خدمات پس از فروش جز اینکه سنگ قلاب شود و به بهانه هایی متفاوت ، خدمات گارانتی از زیر تعهدات خود خارج گردد چیزی دشت نخواهد نمود. مطمئننا شنیدیم ولی باز هم به امید روزی که خدمات گارانتی آنچه را که باید در قبال تعهدات خود انجام دهند و روزی که مشتری درخواست سرویس کامل و مشتری مدارانه از خدمات گارانتی را دارد به دادش برسند ، همچنان تجهیزات را با گارانتی و آنهم از نوع طلایی خرید می کنیم . حکایت زیر ، همین چند هفته اخیر و در مراکز خدمات پس از فروش شرکت LG رخ داد و برای بنده جز لعن و نفرین که چرا این تجهیزات را مجددا با گارانتی و آن هم از نوع طلاییش خریدم پیش امد. با این شرکت شرط کردم که نحوه پاسخ مرکز خدمات را به نحوی به اطلاع هموطنانم برسانم تا به این راحتی و با هزار امید سراغ سرابی چون گارانتی طلایی اینگونه شرکتها نروند شاید مدیران ارشد LG با مشاهده چنین مطالبی رویه های حاکم بر مراکز خدمات پشتیبانی خود را اصلاح نمایند و همچنان پاینبند به اصول مشتری مداری باشند.گوشی ال جی مدل LG L9 که تاریخ انقضای گارانتی آن سال ۹۴ بوده، اخیرا در حین استفاده به یک باره خاموش شده و امکان مجدد روشن شدن آن به هیچ وجه میسر نشد. به منظور حل این مشکل به خدمات پشتیبانی ال جی ( شرکت مادیران) برای استفاده از گارانتی طلایی واقع در خیابان ولیعصر مراجعه نموده و مشکل گوشی با شماره پیگیری ۶۰۸۷۵۹۷ ثبت شد. پس از یک هفته انتظار و پیگیری از طرف بنده ، به صورت تلفنی اظهارنمودند که گوشی ضربه دیده و برد دستگاه سوخته حال آنکه گوشی حین کار از سرویس خارج شده و برای اثبات ضربه وارده ، تنها به خش و ضربه های اطراف گوشی اشاره داشتند که در کمتر گوشی استفاده شده ای نمی توان یافت درحالیکه این خشهای ظاهری گوشی بنده قبل از خاموشی گوشی هم وجود داشت. در نهایت قیمت تعمیر آن را ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرده و آن را خارج از خدمات گارانتی دانسته و تازه دریافتم که گارانتی طلایی ال جی به سکه ای سیاه هم ارزش ندارد. لازم به ذکر است ، اینکه برد اصلی گوشی خارج از خدمات گارانتی است به هیچ عنوان درآیتمهای کارت گارانتی قید نشده در حالیکه تنها به همین دلیل گوشی بنده را خارج از خدمات گارانتی اعلام نمودند. . عجب آنکه با وجودبرخورداری از گارانتی طلایی دوساله ، گویا کارشناس شرکت مادیران به عنوان پشتیبان کننده گوشی LG می بایست نقص دستگاه را تنها در علتی تشخیص دهد تا خارج از خدمات گارانتی باشد تا دلیلی غیر منطقی و تشخیص غیر واقع ، سبب سلب استفاده حق گارانتی برای مشتری شود. بارها این نکته را گوشزد کردم که با این استدلالها ، می توان اکثر گوشیهای مرجوعی به بخش خدمات پس از فروش را بدون گارانتی اعلام کرد اما کو گوش شنوا از کارشناسان این شرکت. بنده حتی به شرکت مذکور اخطار دادم که در صورت عدم حصول به نتیجه ، تجربه خود را با هموطنانم به اشتراک می گذارم تا حداقل دیگرانی چون بنده ، با آگاهی بیشتر نسبت به خرید اقلام با گارانتی هایی که جز القاب فرینده ، پشتوانه دیگری ندارند اقدام به خرید نمایند.
منتشر شده در
12نظر
اتفاقا برد گوشیو منو بدون هیچ ریالی تعویض کردند
اتفاقا برد گوشیو منو بدون هیچ ریالی تعویض کردند
اتفاقاً برد گوشی بنده هم بدون دریافت ریالی تعویض شد فقط بعدا متوجه شدم گوشیی که با حافظه داخلی ۳۲ تحویل دادم با ۱۶ گیگ دریافت کردم
فقط همین
تازه بعدش که چقدر از من عذر خواهی کردن!!!!!!!!!!!!!!!
ال جی دوست داریم!!!!!!!!!
اتفاقاً برد گوشی بنده هم بدون دریافت ریالی تعویض شد فقط بعدا متوجه شدم گوشیی که با حافظه داخلی ۳۲ تحویل دادم با ۱۶ گیگ دریافت کردم
فقط همین
تازه بعدش که چقدر از من عذر خواهی کردن!!!!!!!!!!!!!!!
ال جی دوست داریم!!!!!!!!!
چند ماه پیش دوستم یه گوشی lg g3 خریداری کرد بعد یه ماه استفاده گوشی دچار مشکل شد وقتی برده نمایندگی هزارتا دلیل الکی اوردن که گوشی رو خودتون خراب کردین اما نکته ناراحت کنندش این بود که نتنها زیر قولشون زده بودن و گرانتی دروغکی بهش داده بودن تهمت این که خودت گوشی رو خراب کردی رو هم بهش زدن:-( دوست ماهم که کفری شده بوده همونجا گوشیرو میزنه زمین هزار تیکه میکنه بر میگرده.دوستان اینو گفتم بدونید تو ایران چیزی بنام گرانتی وجود نداره.خلاص
چند ماه پیش دوستم یه گوشی lg g3 خریداری کرد بعد یه ماه استفاده گوشی دچار مشکل شد وقتی برده نمایندگی هزارتا دلیل الکی اوردن که گوشی رو خودتون خراب کردین اما نکته ناراحت کنندش این بود که نتنها زیر قولشون زده بودن و گرانتی دروغکی بهش داده بودن تهمت این که خودت گوشی رو خراب کردی رو هم بهش زدن:-( دوست ماهم که کفری شده بوده همونجا گوشیرو میزنه زمین هزار تیکه میکنه بر میگرده.دوستان اینو گفتم بدونید تو ایران چیزی بنام گرانتی وجود نداره.خلاص
بنده هم گوشی LG G3 دارم که بعد از پنج ماه تاچش خراب شده، بردم گارانتی و قبول کردند، ولی متاسفانه گفتند ۲ هفته طول میکشه تا درستش کنن !!!!
حیف پول که آدم بده به ال جی و بعد به خاطر یه مشکل ۲ هفته گوشی نداشته باشه.
بنده هم گوشی LG G3 دارم که بعد از پنج ماه تاچش خراب شده، بردم گارانتی و قبول کردند، ولی متاسفانه گفتند ۲ هفته طول میکشه تا درستش کنن !!!!
حیف پول که آدم بده به ال جی و بعد به خاطر یه مشکل ۲ هفته گوشی نداشته باشه.
سلام
من LG G4 دارم. الان سه هفته هست دادم گارانتی.. اما هر هفته میگن هفته بعد برد میاد و تحویل نمیدن.. کسی میدونه چطوری میتونم شکایت کنم؟
سلام
من LG G4 دارم. الان سه هفته هست دادم گارانتی.. اما هر هفته میگن هفته بعد برد میاد و تحویل نمیدن.. کسی میدونه چطوری میتونم شکایت کنم؟
این LG بود بقیه شون هم همین طورند. سر و ته یه کرباسند. که مشتری را فقط یک کسه پول میبیند که باید دست بکنن توش و هرجی میتونن و دستشون اجازه میده ازش پول بردارند. با این قیمت های نجومی. همینه که یسری پول مفت گیرشون میاد .حداقل ۲۰۰ تا ۳۰۰ به خاطر گارانتی بر میدارند و حق خودشون میدونن.
این LG بود بقیه شون هم همین طورند. سر و ته یه کرباسند. که مشتری را فقط یک کسه پول میبیند که باید دست بکنن توش و هرجی میتونن و دستشون اجازه میده ازش پول بردارند. با این قیمت های نجومی. همینه که یسری پول مفت گیرشون میاد .حداقل ۲۰۰ تا ۳۰۰ به خاطر گارانتی بر میدارند و حق خودشون میدونن.