در حال خواندن
قیمت انواع خودرو در بازار ۴ خرداد
0

اگر قصد خرید خودرو دارید، جدول قیمت انواع خودرو با تفکیک کارخانه، نام و مدل خودرو، قیمت اعلامی از سوی نمایندگی و فروش در بازار را در ادامه مطلب آورده‌ایم که می‌توانید بدین وسیله از حدود قیمت های خودرو در این روز مطلع شوید.
برخی از قیمت های خودرو ممکن است در ساعات آتی بر اساس تغییرات بازار، تفاوت کند.ایران خودرونام خودروقیمت بازار ( تومان )قیمت کارخانه ( تومان )وانت باردو . یورو ۴۱۳,۳۰۰,۰۰۰۱۲,۷۸۱,۰۰۰وانت باردو . یورو ۴ . دوگانه سوز۱۶,۷۰۰,۰۰۰۱۴,۵۴۶,۰۰۰سمند SE یورو ۴۲۶,۱۰۰,۰۰۰۲۳,۵۸۷,۰۰۰سمند LX یورو ۴۲۹,۲۰۰,۰۰۰۲۶,۶۳۲,۰۰۰سمند LX دوگانه سوز۳۱,۱۰۰,۰۰۰۲۸,۶۷۰,۰۰۰سمند EF7 یورو ۴۲۹,۷۰۰,۰۰۰۲۸,۶۳۵,۰۰۰سمند EF7 دوگانه سوز یورو ۴۳۲,۹۰۰,۰۰۰۳۰,۰۷۰,۰۰۰سمند سورن ELX35,100,00030,467,000سمند سورن ELX با موتور EF736,600,00035,780,000پژو GLX 405 یورو ۴۲۹,۱۰۰,۰۰۰۲۵,۸۰۰,۰۰۰پژو GLX 405 یورو ۴ . ۲ ایربگ . داشبورد جدید۳۲,۱۰۰,۰۰۰۲۷,۶۹۵,۰۰۰پژو GLX 405 دوگانه سوز . یورو ۴۳۲,۵۰۰,۰۰۰—پژو GLX 405 دوگانه سوز . یورو ۴ . دو ایربگ۳۴,۹۰۰,۰۰۰۲۹,۳۰۰,۰۰۰پژو SLX 405 یورو ۴۳۱,۸۰۰,۰۰۰۲۶,۰۰۰,۰۰۰پژو SLX 405 یورو ۴ . ۲ ایربگ . داشبورد جدید۳۴,۳۰۰,۰۰۰۲۹,۲۰۰,۰۰۰پژو پارس سال یورو ۴۳۵,۷۰۰,۰۰۰۳۰,۶۶۱,۰۰۰پژو پارس سال یورو ۴ . ۲ ایربگ . داشبورد جدید۳۹,۵۰۰,۰۰۰۳۲,۷۵۰,۰۰۰پژو پارس . یورو ۴ . دوگانه سوز۳۹,۲۰۰,۰۰۰—پژو پارس . یورو ۴ . دوگانه سوز . داشبورد جدید۴۳,۴۰۰,۰۰۰۳۴,۲۸۱,۰۰۰پژو پارس LX یورو ۴۴۲,۴۰۰,۰۰۰—پژو پارس LX یورو ۴ . ۲ ایربگ . داشبورد جدید۴۴,۱۰۰,۰۰۰۳۵,۳۰۰,۰۰۰پژو پارس ELX . موتور XUM44,900,00035,500,000پژو پارس ELX . موتور ۱.۸۴۹,۴۰۰,۰۰۰۳۷,۵۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۶ . تیپ ۲۳۶,۵۰۰,۰۰۰—پژو ۲۰۶ . تیپ ۵۳۷,۹۰۰,۰۰۰۳۵,۴۳۱,۰۰۰پژو ۲۰۶ صندوقدار . V8 دو ایربگ۳۸,۳۰۰,۰۰۰۳۵,۹۴۴,۰۰۰رانا EL . TU5ناموجودناموجودرانا LX . TU534,400,00030,961,000رنو تندر E239,200,00036,151,000رنو تندر اتوماتیک E247,200,00041,916,000وانت دیزل – فوتون۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰۹۱,۰۰۰,۰۰۰سوزوکی ویتارا دنده ای کلاس ۸۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰۱۲۷,۷۵۰,۰۰۰سوزوکی ویتارا اتومات کلاس ۸۱۳۷,۰۰۰,۰۰۰۱۳۳,۹۲۰,۰۰۰سایپانام خودروقیمت بازار ( تومان )قیمت کارخانه ( تومان )پراید ۱۵۱ TL17,900,00017,169,000پراید ۱۵۱ SL16,600,00015,919,000پراید ۱۳۲ TL——پراید ۱۳۲ TL پایه گازسوز۲۱,۹۰۰,۰۰۰۱۸,۳۰۰,۰۰۰پراید ۱۳۲ SE20,800,00018,900,000پراید ۱۳۲ LE19,000,00015,366,000پراید ۱۳۲ EX18,700,00015,857,000پراید ۱۳۲ EX پایه گازسوز۲۰,۱۰۰,۰۰۰—پراید ۱۳۲ SX18,400,00015,370,000پراید ۱۳۲ SL16,600,00014,879,000پراید ۱۳۲ SL پایه گازسوز۱۹,۲۰۰,۰۰۰۱۶,۰۶۶,۰۰۰پراید ۱۴۱ EX18,200,00014,980,000پراید ۱۴۱ LE——پراید ۱۴۱ SX17,200,00014,501,000پراید ۱۴۱ SE19,600,00015,438,000پراید ۱۱۱ SE21,000,00019,429,000پراید ۱۱۱ EX20,300,000—پراید ۱۱۱ LE19,700,000—پراید ۱۱۱ SX19,000,00015,556,000پراید ۱۱۱ SL18,500,00015,064,000پراید SL 13118,000,00014,762,000پراید SL 131 گازسوز۱۹,۶۰۰,۰۰۰۱۵,۹۴۹,۰۰۰پراید SX 13119,800,00015,255,000پراید SE 13120,100,00018,868,000پراید SE 131 گازسوز۲۳,۱۰۰,۰۰۰۲۰,۳۶۸,۰۰۰پراید LE 13119,500,00015,249,000پراید LE 131 گازسوز۲۱,۰۰۰,۰۰۰۱۶,۸۴۰,۰۰۰پراید EX 13120,800,00015,742,000پراید EX 131 گازسوز۲۱,۳۰۰,۰۰۰۱۷,۲۶۷,۰۰۰پراید TL 13119,200,000—پراید TL 131 گازسوز۲۱,۱۰۰,۰۰۰—تیبا دوگانه سوزناموجود—تیبا LX یورو ۴ناموجود۲۱,۵۱۰,۰۰۰تیبا EX یورو ۴۲۴,۸۰۰,۰۰۰—تیبا SX یورو ۴۲۳,۵۰۰,۰۰۰۲۲,۵۳۹,۰۰۰تیبا هاچ بک SXناموجود—وانت زامیاد ۲۴۲۶,۳۰۰,۰۰۰۲۳,۵۴۰,۰۰۰وانت زامیاد ۲۴ گازسوز۲۸,۰۰۰,۰۰۰۲۵,۳۹۰,۰۰۰وانت زامیاد ۲۴ دیزل۲۹,۲۰۰,۰۰۰۲۷,۹۶۰,۰۰۰وانت شوکاناموجود۲۵,۸۷۰,۰۰۰وانت شوکا گازسوزناموجود۲۶,۴۲۰,۰۰۰اس ۳۰۰۷۷,۸۰۰,۰۰۰۷۲,۶۵۰,۰۰۰V5ناموجود۹۰,۶۰۰,۰۰۰پارس خودرونام خودروقیمت بازار ( تومان )قیمت کارخانه ( تومان )کولیوس تیپ ۱۱۵۲,۰۰۰,۰۰۰۱۵۵,۶۱۰,۰۰۰کولیوس تیپ ۲۱۶۴,۰۰۰,۰۰۰۱۶۵,۸۰۰,۰۰۰مورانو ۲۰۱۲۲۳۳,۰۰۰,۰۰۰ناموجودنیسان تینا HIGH154,000,000138,370,000نیسان قشقایی HIGH132,000,000—ماکسیما . مولتی مدیاناموجودناموجودمگان ۲۰۰۰ تیپ ۱۱۰۱,۰۰۰,۰۰۰۷۶,۷۷۹,۰۰۰مگان ۲۰۰۰ تیپ ۲۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰—مگان ۲۰۰۰ دنده ایناموجود—مگان ۱۶۰۰ تیپ ۲۷۶,۰۰۰,۰۰۰۶۴,۹۶۶,۰۰۰رنو تندر E1ناموجود—رنو تندر E239,500,00036,147,000رنو پارس تندر۴۱,۶۰۰,۰۰۰۳۸,۱۸۴,۰۰۰پیکاپ تک کابین۸۷,۰۰۰,۰۰۰۷۲,۸۲۹,۰۰۰پیکاپ دو کابین DX یورو ۴۹۹,۰۰۰,۰۰۰۸۶,۶۶۲,۰۰۰پیکاپ ریچ دوکابین دو دف۷۵,۰۰۰,۰۰۰۶۵,۲۷۷,۰۰۰کرمان خودرونام خودروقیمت بازار ( تومان )قیمت کارخانه ( تومان )لیفان ۶۲۰ موتور ۱.۸۴۶,۷۰۰,۰۰۰۴۳,۹۰۰,۰۰۰جک توجوی هاچ بکناموجود۳۳,۹۹۰,۰۰۰جک توجوی صندوقدارناموجود۳۵,۵۶۰,۰۰۰جک J550,500,00047,500,000جک J5 اتوماتیک۶۱,۹۰۰,۰۰۰۵۷,۹۰۰,۰۰۰لیفان X6064,400,00060,600,000لوبوناموجود—گروه بهمننام خودروقیمت بازار ( تومان )قیمت کارخانه ( تومان )مزدا۳ . تیپ ۳ صندوق دار۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰—مزدا۳ . تیپ ۴ صندوق دار۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰۹۷,۵۰۰,۰۰۰مزدا۳ . تیپ ۳ هاچ بک۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰—مزدا۳ . تیپ ۴ هاچ بک۱۲۹,۰۰۰,۰۰۰۹۸,۵۰۰,۰۰۰مزدا۳ با موتور ۱.۶۸۵,۵۰۰,۰۰۰۷۶,۵۰۰,۰۰۰وانت مزدا تک کابین۳۹,۲۰۰,۰۰۰۲۸,۰۰۰,۰۰۰وانت مزدا تک کابین گازسوز۴۳,۰۰۰,۰۰۰۳۰,۵۰۰,۰۰۰وانت مزدا ۲ کابین۴۵,۹۰۰,۰۰۰۳۱,۰۰۰,۰۰۰وانت مزدا ۲ کابین دوگانه سوز۴۸,۵۰۰,۰۰۰۳۳,۰۰۰,۰۰۰بسترون . آسا B5068,400,00066,500,000وانت کاپرا تک کابین۵۸,۰۰۰,۰۰۰۵۶,۷۰۰,۰۰۰وانت کاپرا دوکابین . تک دیفرانسیل۶۲,۵۰۰,۰۰۰—وانت کاپرا دوکابین . دو دیفرانسیل۷۱,۳۰۰,۰۰۰۷۱,۸۰۰,۰۰۰ایسوزو ۵ تن بدون کاربری۸۹,۰۰۰,۰۰۰۷۰,۳۰۰,۰۰۰ایسوزو ۶ تن بدون کاربری۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰۸۸,۵۰۰,۰۰۰ایسوزو ۸ تن بدون کاربری۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰۹۳,۷۰۰,۰۰۰مینی بوس ایسوزو مدل سحر—۱۱۱,۵۰۰,۰۰۰کامیون ایسوزو ۱۸ تن—۲۲۳,۸۰۰,۰۰۰مدیران خودرونام خودروقیمت بازار ( تومان )قیمت کارخانه ( تومان )MVM 110 چهار سیلندر۲۱,۷۰۰,۰۰۰۲۰,۳۶۰,۰۰۰MVM 110 چهار سیلندر اتوماتیکناموجود—MVM 110 سه سیلندر۲۰,۹۰۰,۰۰۰—MVM 53040,600,00040,730,000MVM 315 هاچ بک۳۸,۴۰۰,۰۰۰۳۸,۷۰۰,۰۰۰MVM 315 صندوقدار۳۸,۸۰۰,۰۰۰۳۸,۷۰۰,۰۰۰تیگو _ X3364,000,00064,160,000رایننام خودروقیمت بازار ( تومان )قیمت کارخانه ( تومان )ولیکس C30 دنده ای . با سانروف۴۶,۴۰۰,۰۰۰۴۵,۰۰۰,۰۰۰ولیکس C30 اتوماتیک۵۸,۰۰۰,۰۰۰—زاگرس خودرونام خودروقیمت بازار ( تومان )قیمت کارخانه ( تومان )پروتون ایمپیان دنده اتوماتیک ۲۰۰۸۴۳,۰۰۰,۰۰۰—پروتون ایمپیان دنده معمولی ۲۰۰۸۳۸,۰۰۰,۰۰۰—جنتو . دنده معمولی ۲۰۰۹۴۵,۰۰۰,۰۰۰—جنتو . دنده اتوماتیک۵۲,۰۰۰,۰۰۰—پروتون ویرا——مرتب خودرونام خودروقیمت بازار ( تومان )قیمت کارخانه ( تومان )گک گونو – G5101,000,000103,680,000گک گونو – GX5ناموجود۱۱۵,۵۶۰,۰۰۰پاژن پیکاپ / صندلی موسویی۵۸,۰۰۰,۰۰۰—پاژن پیکاپ / صندلی معمولی۵۴,۵۰۰,۰۰۰—ون MPX——هرور——کاکی ۵ناموجود۳۸,۵۵۶,۰۰۰دیار خودرونام خودروقیمت بازار ( تومان )قیمت کارخانه ( تومان )وینگل ۳ تک کابین——وینگل ۳ دو کابین۵۴,۵۰۰,۰۰۰—وینگل ۵ تک کابین—به زودیوینگل ۵ دو کابین۶۲,۳۰۰,۰۰۰۶۰,۳۰۰,۰۰۰هاوال M4—به زودیهاوال H6—110,000,000سنوا—۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰سابرینا E150 صندوق دار۵۸,۶۰۰,۰۰۰۵۷,۹۰۰,۰۰۰سابرینا E150 هاچ بک۵۹,۰۰۰,۰۰۰۵۸,۴۰۰,۰۰۰

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر