در حال خواندن
زمینه دسترسی بیشتر مردم به گردش اطلاعات را فراهم می‌کنیم
0

وزیر ارتباطات در اجلاس تماس سران آسیا و اقیانوسیه گفت: تلاش برای ارتقاء دسترسی به گردش اطلاعات و برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری مناسب در توسعه زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به مردم از برنامه‌های وزارتخانه متبوع وی است.
نود آی سی تی- محمود واعظی که در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس تماس سران آسیا و اقیانوسیه به تایلند سفر کرده است ضمن بیان این مطلب گفت: از دیگر برنامه‌های وزارت ارتباطات تلاش برای ایجاد کریدور ارتباطی شبکه‌های شرق و غرب آسیا و شمال به جنوب برای ارتقاء ارتباطات در آسیا و گسترش آن با دیگر مناطق جهان است.
وی در ادامه ضمن تشریح آخرین دستاوردهای کشورمان در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت جمهوری اسلامی ایران از مفاد اعلامیه و بیانیه نهایی اجلاس سران را اعلام و ابراز امیدواری کرد: کلیه کشورهای عضو در جهت اجرای آن که اثرات قابل توجهی را در زمینه‌های مختلف ارتباطات و اقتصاد خواهد داشت قدم‌های موثری بردارند.
اجلاس تماس سران آسیا و اقیانوسیه با حضور سران برخی کشورهای منطقه و وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورها از روز یک شنبه در کشور تایلند آغاز به کار کرده است و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در این اجلاس شرکت کردند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر