دل قصد دارد برای پاسخ به نیاز بازار، تا پایان سال جاری میلادی یک تبلت را مختص کشور چین روانه بازار کند.
همکاران سیستم- این خبر را سایت zdnet، به نقل از پتر مارس مدیر اجرایی و فروش آسیای شرقی دل منتشر کرده است. مصرف کنندگان این بخش از بازار بیشتر به دنبال محصولات ارزان قیمت با کیفیت مناسب هستند و دل در تولید این محصول به این نکته توجه داشته است. یکی از ویژگیهای بازار چین و تفاوتش با بازار امریکا این موضوع است که در این کشور رایانههای لوحی ارزان قیمت به وفور در بازار وجود دارد. قیمت این محصولات از ۶۰ دلار به بالاست. اپل نیز برنامه ویژهای برای بازار چین دارد و سخنرانیهای تبلیغاتی زیادی برای معرفی آیفون جدیدش در این کشور ترتیب داده است. به گزارش مجله فوربس، اپل بخشی از بازارش در چین را از دست داده و سهمش از بازار به ۲۸ درصد در سه ماهه گذشته رسیده است. این اتفاق نشان از نفوذ بیشتر رقبای اپل در این بازار دارد. پتر مارس در سخرانیاش گفته است که ویندوز ۸ آنچنان که ما انتظار داشتیم، موفق نبود و امیدواریم که ویندوز ۸/۱ عملکرد بهتری داشته باشد. دل در دسامبر گذشته اعلام کرد که از بازار تلفنهای همراه هوشمند خداحافظی میکند و وارد بازار رایانههای لوحی میشود، اما تاکنون خبر زیادی در خصوص این بخش از فعالیت این تولیدکننده بزرگ منتشر نشده است.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر