مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT، با اشاره به تفاهمنامه امضاء شده میان شرکت خدمات اول TCT و شرکت مخابرات ایران گفت: براساس این تفاهمنامه، بزرگترین مرکز تماس کشور با هدف ارایه خدمات فروش و خدمات پس از فروش به مشترکان و متقاضیان شرکت مخابرات ایران در دو استان و با چهار هزار و ۳۰۰ نفر نیروی پاسخگو توسط شرکت خدمات اول TCT راهاندازی میشود.
نود آی سی تی – قدیر کاشانی با اشاره به اینکه در راهاندازی «Contact Center» از نظرات گروه مشاوران خارجی شرکت مخابرات ایران استفاده میشود افزود: در این مرکز با استفاده از یکی از بهترین برندهای نرمافزار «Contact Center» در دنیا، خدمات قابل توجه ارزش افزوده نیز به تماسگیرندگان با این مرکز تماس ارایه خواهد شد و این مرکز به صورت شبانهروزی حتی در ایام تعطیلات رسمی به تماسگیرندگان خدمترسانی خواهد کرد.
وی مهمترین هدف از راهاندازی مرکز تماس را ارایه خدمات تلفنی فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان شرکت مخابرات ایران دانست و زمان افتتاح و بهرهبرداری از مرکز تماس تهران را مردادماه ۹۲ اعلام کرد.
قدیر کاشانی، با اشاره به اجرای طرح کاهش مراجعات مردمی به مراجع قضایی در بخش همراه اول، بیان کرد: مشترکان همراه اول میتوانند با مراجعه به ۹ مرکز مشترکان تلفن ثابت که نشانی آن در سایت WWW. TCT1.IR درج شده است، در وقت و هزینه صرفهجویی قابل توجهی کنند.
وی با تاکید بر اینکه این اقدام در سه فاز قابل انجام است، افزود: در حال حاضر در فاز اول، دارندگان مکاتبات قضایی با مراجعه به ۹ شعبه برگزیده مشترکان و پرداخت مبلغ یکصد هزار ریال میتوانند ضمن تحویل مکاتبات، رسید انجام خدمت دریافت کرده و با استفاده از شمارهنامه دریافتی حداکثر پس از ۷۲ ساعت در جریان روند مکاتبه تحویلی و پاسخ آن قرار گیرند.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر