بسته های اینترنتی که قرار بود به منظور دلجویی از مشترکان ایرانسل به صورت رایگان در اختیارشان قرار بگیرد، رایگان نیست.
روز گذشته شرکت ایرانسل برای جبران خسارت مشترکانی که بسته های اینترنتی شان با قیمت های بالا (مشکل دسترسی به بستههای متنوع) فعال شده بود، پیامکی به مشترکان مذکور ارسال کرد مبنی بر اینکه “به پاس وفاداری شما با وجود مشکل دسترسی به بسته های متنوع ایرانسل طی مدت اخیر، ۲ گیگابایت اینترنت هدیه ۷ روزه تقدیمتان می شود.”
اما مشترکانی که مطابق کد اعلام شده (#۳*۲*۴۴۴۴*) در پیامک اقدام به دریافت بسته اینترنت رایگان کرده اند، پیامکی را دریافت می کنند که امکان خرید بسته ۲ گیگابایتی با قیمت مشخصی را دارند. در واقع بسته اینترنتی که قرار بود به منظور دلجویی این دسته از مشترکان و پرداخت غرامت به آن ها به صورت رایگان در اختیارشان قرار بگیرد، رایگان نبوده و مشترکان در ازای دریافت آن باید هزینه پرداخت کنند. این موضوع باعث نارضایتی بیشتر مشترکان ایرانسل شده است.
این اقدام ایرانسل دقیقا در روزی که رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به نوعی ضمنی، خبر از توافق با این اپراتور برای بازگشت بسته های اینترنتی بلندمدت و پرطرفداری که قبلا حذف شده بود، داد صورت گرفت.
ارسال یک نظر