تعداد کاربران وایمکس در ابتدای سال ۹۰، ۸۳ هزار نفر بود که این تعداد در پایان سال به ۴۰۰هزار نفر رسیده و نشان از رشد ۴ درصدی کاربران در استفاده از این تکنولوژی دارد.
نود آی سی تی – علیرضا اصغریان، مدیرکل نظارت بر سرویسهای IT سازمان تنظیم مقررات با ارزیابی مثبت عملکرد اپراتورهای وایمکس از ابتدا تا به حال گفت: نرخ رشد وایمکس در ابتدای سال ۹۰، ۸۳ هزار نفر بود که این نرخ در پایان همان سال به ۴۰۰ هزار نفر رسیده که نشان از رشد ۴ درصدی دارد.
وی بیان کرد: با توجه به جدید بودن تکنولوژی و آشنا نبودن مردم با این فناوری استقبال نه ۱۰۰ درصد بلکه نسبت به سایر تکنولوژیها از استقبال بهتری برخوردار بوده است.
مدیرکل نظارت بر سرویسهای IT سازمان تنظیم مقررات با مقایسه وایمکس و GSM گفت: نرخ رشدGSM در آغاز راه و در ۵ سال اول را وقتی با وایمکس مقایسه میکنید نه به لحاظ تکنولوژی بلکه از منظر تشابه در نیازمندیهای پایه مانند نصب تجهیزات رادیویی، BTS و لایه انتقال از روند رشد مناسبی برخوردار بوده و توانسته مشتریهای خاص خود را پیدا کند.
به گزارش تلنا، وی افزود: فضای رقابتی ایجاب میکند که اپراتورهای وایمکس خود را به نقطهای برسانند که از طرحهای توسعهای و اجرایی خود پیشی بگیرند.
منتشر شده در
3نظر
وایمکس آشغال ترین اینترنت موجود است مثل تلفن همراه همش باید دنبال جایی بگردی که آنتن بده تازه وسط کار یهو آنتنش می پره .
وقاحت ایرانسل به جایی رسیده که بعد از کلی معطلی پشت خط با اعلام خبرهای بی مورد آخرش یک پیغام ذخیره شده اعلام میکند کارشناسان ما در حال رفع یک مشکل پیش آمده هستند !!!!!!
مگر اوپراتور های مرکز تماس مشکلات را رفع میکنند ؟!
واقعا مزخرف بود اشتراک یک ساله وایمکس ایرانسل گرفتم دائم دنبال جایی بودم که انتن بده