در حال خواندن
گلایه مشتریان از اختلال‌های ADSL
0

درحالیکه ادامه‌دار شدن قطع و وصل‌های مکرر ADSL مخابرات صدای مشترکان را درآورده و سابقاً این مشکل ناشی از کمبود IP‌ عنوان می‌شد، این بار مدیرعامل شرکت استان تهران می‌گوید: مشکل IP برطرف شده و مشکل قطعی حادی نیز نداریم.
میپنا – اختلال در سرویس اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات مدتی است ادامه‌دار شده است.پیش از این مشترکان سرویس ADSL مخابرات اعلام می‌کردند که با قطع و وصلی‌های مکرر در سرویس مواجه‌اند که علت این امر از سوی مسئولان مخابرات کمبود IP آدرس اعلام شد.این طور عنوان شده بود که مخابرات در حال تقویت IPهای شبکه برای توسعه است و با توجه به تعداد بالای مشترکان ADSL مخابرات، نمود اختلال برای آنها منطقی است.علیرغم گذشت چند ماه از این اعلام، اما هنوز مشترکان سرویس ADSL مخابرات از کیفیت سرویس و اختلال‌های مقطعی گلایه‌ می‌کنند.وحید صیدی مدیرعامل شرکت استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در واکنش به اینکه اختلال و مشکل قطعی‌های مکرر سرویسADSL که پیش از این ناشی از کمبود IP عنوان شده بود، اخیرا افزایش یافته، اظهار داشت: هم اکنون مشکل IP برطرف شده و برای سال آینده نیز در حال تهیه IP آدرس هستیم.مدیرعامل شرکت استان تهران در پاسخ به این سوال که پس اختلا‌ل‌ها و قطعی و وصلی‌های مقطعی از چه مشکلی ناشی می‌شود، گفت: اخیرا مشکل قطعی حاد در استان تهران نداشتیم و باید این موضوع را بررسی کنیم.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر