مدیرکل شرکت ارتباطات سیار گفت: شهروندان میتوانند با اعلام عدم دریافت پیام ثبت نام یارانهها از علت عدم دریافت پیامک مطلع شوند.
آفتاب: وحید صدوقی مدیر کل شرکت ارتباطات سیار گفت: شکایات برخی افراد ثبت نام کننده هدفمندی یارانه ها مبنی بر عدم دریافت پیامک تاییدیه ثبت نام به ما منعکس نشده است.وی با اشاره به اینکه علت عدم ارسالی پیامک دلایل مختلفی دارد، افزود: عدم ارسال پیامک می تواند از سیستم ارسالی برنامه ریزی شده به شرکت پیمانکار ارسال پیامک، سرویس ارتباطات سیار و یا پر بودن حافظه دریافت پیامک ثبت نام کننده باشد.مدیر کل شرکت ارتباطات سیار گفت: ثبت نام کنندگانی که پیامک دریافت نکرده اند، می توانند به ستاد هدفمندی یارانه ها اعلام کرده تا مشکل بررسی شود.صدوقی افزود: افرادی که اطلاعات کامل و ثبت نام را به طور کامل انجام داده باشند و هیچگونه نواقصی در ثبت نام نداشته باشند، ثبت نام آن ها انجام شده است.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر