در حال خواندن
چگونگی شکایت به تماس های تبلیغاتی
0

نود فناوری-به گفته‌ی مجید حقی، بر اساس شکایت‌های دریافتی از مشترکان، موضوع ایجاد مزاحمت تلفنی برای تبلیغات خدمات اپراتورها در رگولاتوری بررسی شده و برای توقف این نوع از تماس‌ها به اپراتورها تذکر داده شده است

وی گفت:ایجاد مزاحمت برای مشترکان به صورت پیامکی یا صوتی مخالف حفظ حقوق مشترکان است و اپراتورهای ارائه کننده خدمات ارتباطی به هیچ عنوان مجاز نیستند آن را انجام دهند.معاون رگولاتوری با تاکید به اینکه اپراتورها موظف هستند تبلیغات تلفنی خود را متوقف کنند، اعلام کرد:چنانچه مشترکان با چنین مواردی مواجه شدند می‌توانند با شماره ۱۹۵ تماس گرفته و یا با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.۱۹۵.ir شکایت خود را ثبت کنند تا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با متخلفان به صورت جدی برخورد کند.بیشتر بخوانید: تعطیلی فعالیت دفاتر خدمات ارتباطی که اطلاعات مشترکان موبایل را می‌فروختند کتابخانه‌ای به وسعت یک شهر راه‌اندازی شد وزیر ارتباطات: اپراتورها تضمین امنیت نکنند، USSD قطع می‌شود بانک مرکزی از ۱۵ بهمن سرویس USSD را قطع می‌کند – به‌روزرسانی: توقف خدمات USSD به تعویق افتاد تولید و فروش نرم افزار، بیشترین شکایات صنفی را دارد

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر