در پاییز امسال میزان تراکنشهای مالی انجامشده در پیامرسان «بله» نسبت به فصل گذشته با ۲۵ درصد رشد همراه بود و به بیش از ۱۲ میلیون تراکنش رسید.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پیامرسان مالی «بله» با هدف تحقق ایدهآلهای مخاطبان خود در ارتباطات مالی و اجتماعی، همواره به دنبال گسترش و بهبود امکانات موجود است و ضمن فراهم کردن امکانات یک پیام رسان برای مخاطبان، امکان انجام خدمات بانکی و مالی را نیز در این بستر میسر کرده است.
در ماههای مهر، آبان و آذر بیش از ۷/۵ میلیون تراکنش موفق کارت به کارت در این پیامرسان انجام شده است که نسبت به فصل تابستان رشد ۲۵ درصدی را نشان میدهد.
در پاییز امسال بیش از سه هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان پول در بله گردش داشته و بیش از ۵۲۰ هزار درخواست پول ارسال شده است.
در مدت مذکور، بیش از ۱/۲ میلیون خرید شارژ به ارزش بیش از شش میلیارد تومان و ۵۳۰ هزار فقره پرداخت قبض در پیام رسان بله صورت گرفته است.
مخاطبان و کاربران بله همچنین بیش از ۹۰ هزار تراکنش کارت به کارت روزانه انجام دادهاند و حجم پول انتقالیافته روزانه نیز به ۳۵ میلیارد تومان میرسد.
پیام رسان مالی «بله» اکنون بیش از دو میلیون و ۸۲۰ هزار عضو دارد و در پاییز امسال تعداد ۱۴۱ هزار کانال و ۱۴۵ هزار گروه در پیام رسان مالی «بله» فعال بودهاند.
این پیامرسان زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکههای مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، ۱۸ بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران میتوانند از کارتهای این بانکها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.
در پاییز امسال، این پیامرسان در پایداری شبکه نیز عملکرد قابل قبولی داشته و بهصورت متوسط ۹۹/۹۵ درصد زمان روزانه را در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.
ارسال یک نظر