به گفته معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پایش و کنترل بازار در طول یک سال گذشته با جدیت در این معاونت دنبال شده است.
نود آی سی تی – حسن رضوانی با بیان این مطلب گفت: مهندسی مجدد و تدوین نسخه دوم الگوی جامع ارزیابی اپراتورها و طراحی سامانه سنجش رضایت مندی کاربران و طراحی داشبورد مدیریتی نظارتی از مهم ترین اقدامات معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده است.
وی افزود: در سال گذشته، بیش از یک هزار و پانصد، بازرسی از راه نزدیک توسط مناطق هفت گانه سازمان با مراجعه به محل اپراتورها در سراسر کشور و کنترل تعهدات آنها انجام شد که منجر به شناسایی ۵۷۷ تخلف شد.
وی ادامه داد: ۱۰۷۳ فقره شکایات به صورت مکتوب و از طریق سایت دریافت شد که به بیش از ۹۰ درصد این شکایات رسیدگی شده و مابقی در حال رسیدگی است.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: دسترسی بر خط به اپراتورهای وایمکس، SAP، PAP، و TCI نیز از مهم ترین فعالیت های معاونت نظارت در حوزه سرویس های فناوری اطلاعات در یک سال گذشته بوده است.
وی ارزیابی و رتبه بندی اپراتورهای ارایه دهنده خدمات باند پهن ADSL و خدمات ماهواره ای SAP را از دیگر برنامه های اجرا شده در سال ۹۱ توسط این معاونت عنوان کرد.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر