مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: با تغییراتی که از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکتهای اپراتوری در حال اجرا است در آینده بسیار نزدیک کاربران شاهد تغییرات جدی و فاحش در کیفیت سرویسدهی اینترنت خواهند بود.
نود آی سی تی – کاظم ابراهیمی صدرآبادی در پاسخ به این سوال که طی ماههای اخیر، مشترکان موبایل و اینترنت اختلالات متعددی را تجربه کردهاند و با این وجود، مخابرات بدون توجه به کیفیت سرویسدهی به طور دائم بحث تغییر تعرفه را مطرح میکند، اظهار کرد: قطعا اکنون وضعیت تلفن همراه نسبت به دو یا سه ماه گذشته تفاوت بسیاری کرده و به مراتب بهتر شده است.وی در عین حال گفت: مشکلات فعلی نیز با اجرای کامل شبکه ۳G و به روزرسانی شبکه نسل دو تا پایان امسال حل خواهد شد.مدیر عامل مخابرات ایران همچنین اظهار کرد: مشکلاتی که طی ماههای گذشته درباره تلفن همراه ایجاد شد، مربوط به گذر از نسل دو ارتباطی به نسل سوم میشد چراکه در این مقطع لازم بود علاوه بر نصب و راه اندازی شبکه نسل ۳، تجهیزات خود در نسل دو را نیز ارتقا دهیم.او ادامه داد: از سوی دیگر برای انجام این کار با محدودیتهای زمانی مواجه و مجبور بودیم عملیات توسعه را در ساعات نیمه شب انجام دهیم که مشترکان استفاده کمتری از موبایلهای خود داشته باشند و دچار مشکلی نشوند.وی افزود: در این شرایط به دلیل کوتاه بودن زمان و فشار کار طبیعی است اگر گاهی نیز اشتباهاتی رخ داده باشد اما به هر حال این اشتباهات کاملا کنترل شده و طبیعی بوده و اکنون همان طور که اشاره شد کیفیت خدمات موبایلی نسبت به ماههای قبل بهبود قابل توجهی پیدا کرده است.مدیر عامل مخابرات ایران درباره تعرفههای مخابراتی نیز عنوان کرد: اگر تعرفه مکالماتی تلفنی ایران را با سایر کشورهای همجوار قیاس کنید به خوبی مشخص میشود که ما حداقل تعرفهها را داریم.وی ادامه داد: از آنجا که ما ملزم به توسعه شبکه هستیم، باید تامین نقدینگی این بخش را هم مدنظر داشته باشیم، ما برای تامین منابع مالی نمی توانیم از دولت وام بگیریم و بر همین اساس لازم است توسعه ما از محل درآمدها صورت بگیرد.ابراهیمی در پایان یادآور شد: با این وجود ما علاقه چندانی به افزایش تعرفهها نداشته و بحث ما بیشتر به تعدیل تعرفه سرویسها مربوط میشود، بر همین اساس بستههای ترکیبی مختلفی پیشنهاد کردهایم ارائه آنها میتواند هم برای مشترک و هم برای مخابرات مقرون به صرفه باشد.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر