امکان دسترسی مشترکان وایمکس مبیننت به اینترنت به دلیل توسعه زیرساختهای شبکه، در طول هفته جاری با مشکل روبهرو خواهد شد.
نود آی سی تی – روابط عمومی شرکت ارتباطات مبیننت در اطلاعیهای خطاب به تمامی مشترکان خدمات اینترنت پرسرعت بیسیم وایمکس مبیننت اعلام کرد: به منظور توسعه جغرافیایی و افزایش قابلیتهای زیرساختی شبکه وایمکس مبیننت در سطح کشور، ممکن است چند ساعت در شبانهروز دسترسی کاربران به اینترنت با اختلال مواجه شود و این موضوع تا انتهای هفته به طول بینجامد.
در ادامه این اطلاعیه تاکید شده که بهطور حتم افزایش کیفیت ارایه خدمات و رضایتمندی مشترکان که از مهمترین دغدغههای شرکت ارتباطات مبیننت به شمار میرود، نیازمند ارتقای توانمندی زیرساخت و توسعه شبکه است. بنابراین به رغم میل ما، قطعی اینترنت در ساعاتی از شبانهروز در این هفته غیرقابل اجتناب خواهد بود.
خسارت مشترکان جبران میشود
روابط عمومی شرکت ارتباطات مبیننت، پیشاپیش بابت بروز این مشکل از تمامی مشترکان عزیز عذرخواهی کرده و اطمینان داد که پس از بازگشت شبکه به حالت عادی، با افزایش مدت زمان اشتراک آنها، این خسران را به نحوی شایسته جبران کند.
منتشر شده در
2نظر
سلام . من هم مشکل مشابهی دارم . حدود ۱۰-۱۲ روز که اینترنتم کامل قطع بود . الان ۲-۳ روزه که وصله ولی قدرت سیگنال خیلی پایین اومده جوری که حتی ۱ چراغ از ۳ چراق مربوط به قدرت سیگنال روی مودم روشن نمیشه ( دقیقا تو همون موقعیتی که قبلا هر ۳ چراغ روشن میشد ). هر ۱۰-۱۵ دقیقه هم برای چند ثانیه قطع میشه و دوباره وصل میشه . ۲ بار هم زنگ زدم به مرکز خدمات مشتریان مبین نت ( ۸۳۸۶۹۹۹۹ و ۰۹۶۷۹۰ ) که اگه کاری میشه کرد بهم بگن . هر دو بار راهنماییم کردن مودم رو دوباره تنظیم کردیم ولی چیزی دست نشد و جواب دیگه ای هم برای این مشکل نداشتن …
این ادعا برای منی که ۱ ساله دارم از اینترنت این شرکت استفاده میکنم یه توهینه چون روز به روز چه از لحاظ کیفیت خدمات و چه از لحاظ پشتیبانی داره ضعیف تر میشه…
سلام ، من هم این مشکل رو داشتم ، یکی دو روزه مشکل حل شده ، مبین نت بدترین پشتیبانی رو در بین شرکت های وایمکس داره حتی نصف شب هم زنگ بزنی به شماره های که دوستمون گفتن صد نفر تو نوبت هستن به کل بیخیال اینترنت میشی…