مدیرعامل شرکت پست با اشاره به اینکه ˈنوآوری و ارتقای کیفیت خدمات پستی ˈ شعار سال جاری این شرکت است، گفت: پیوند پست و فناوری در کنار تحقق برنامه ها و شعارها از اولویت های کاری ما است.
حسین مهری صبح جمعه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، درباره برنامه های آینده این شرکت نیز افزود: برای ارایه سرویس های جدید پستی ، جلساتی با واحدهای ذیربط برقرار شده تا به شعار و برنامه های سال جاری جامه عمل بپوشانیم.وی افزایش سهم از بازار خدمات پستی را از دیگر برنامه های این شرکت برشمرد و گفت: برای تحقق این منظور تاکنون با ۳۲ دستگاه بزرگ کشور از جمله سازمان ثبت اسناد واملاک، ثبت احوال، بانک ها، بیمه ها و نیروی انتظامی مذاکرات لازم صورت گرفته است.مدیرعامل شرکت پست اظهار داشت: در این جلسات تلاش کردیم تا خواسته ها و نظرات این مجموعه های بزرگ را احصاء و سرویس و خدمات لازم را به آنها ارایه کنیم.مهری با اشاره به مطالعات صورت گرفته در زمینه پست در کشورهای دنیا، اظهار داشت:در کنار این مطالعات جلساتی را نیز با صاحبنظران این بخش داشته ایم که درنتیجه باید یک برنامه متحول کننده درشبکه پست طراحی کرده و تمام کارهای خود را براساس این برنامه تنظیم کنیم.وی افزایش سهم از بازار خدمات پستی، بهبود توان اقتصادی و رشد بهره وری، نوآوری در خدمات و محصولات، ارتقای کیفیت خدمات و فعالیت های پستی، افزایش رضایت ذینفعان، توانمندسازی و توسعه سرمایه انسانی را از محورهای اصلی این شرکت عنوان کرد.مدیرعامل شرکت پست گفت: در ۱۱ ماهه سال ۹۲ معادل ۵۲۶ میلیون مرسوله توسط این شرکت جابه جا شده که این امر اثر قابل توجهی در کاهش هزینه ها، آلودگی و مصرف سوخت و غیره داشته است.مهری درخصوص درآمدهای شرکت پست نیز افزود: در ۱۱ ماهه پارسال این شرکت در زمینه خدمات ارایه شده مجموعا ۳۹۶ میلیارد تومان درآمد داشته است.وی اظهار داشت: این شرکت براثر عملکرد نامناسب گذشته خود ۱۴۶ میلیارد تومان بدهی به شرکت های پیمانکاری و حمل و نقل زمینی و هوایی و دفاتر ارتباطی دارد.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر