بانک ملت به منظور جلب رضایت مشتریان به ارایه خدمات مختلف در زمینه بانکداری الکترونیکی پرداخته است.
به گزارش موبنا، مشتریان بانک ملت میتوانند پس از دریافت رمز خدمت همراه بانک ملت از شعبه افتتاح کننده حساب، با مراجعه به نشانی https://Mobile.bankmellat.ir/mobile نسبت به دریافت نرم افزار همراه بانک ملت و انتقال آن به گوشی تلفن همراه خود و سپس نصب آن اقدام کنند.
از ویژگیهای این خدمت میتوان به موجودی،سه گردش آخر،حواله بانکی،حواله سحاب (کارتهای بانکی عضو شتاب)،تایید مبلغ چک،استعلام وضعیت چک،غیرفعال سازی ملت کارت متمرکز،خرید شارژ اعتباری،خرید شارژ برخط ،بازپرداخت اقساط، پرداخت قبوض و بایگانی پیامهای دریافت شده اشاره کرد.
همچنین از دیگر مزایای خدمات بانکداری الکترونیکی بانک ملت میتوان به بانکداری الکترونیکی از طریق پیامک بانکی اشاره کرد.
در این خصوص مشتری می تواند پس از مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب الکترونیک و تکمیل نمونه درخواست استفاده از خدمات ویژه تلفن همراه (SMS) پاکت رمز عبور، خود را دریافت کند.
پس از انجام این مراحل خدمت مورد نظر حداکثر تا پایان همان روز با ارسال پیام خوش آمد گویی برای مشترکین ممکن است.
همچنین از خدمات ویژه حساب الکترونیکی از طریق پیام کوتاه تلفن همراه می توان به دریافت مانده، پرداخت قبوض،اعلام وضعیت سند و گردش بخصوص،دریافت سه گردش آخر حساب،اعلام چک برگشتی، استعلام وضعیت چک،اطلاعات کارت غیر متمرکز و غیرفعال کردن اکسس کارت اشاره کرد.
منتشر شده در
2نظر
خسته نباشید مرسی به خاطر این مطالب مفید
خسته نباشید مرسی به خاطر این مطالب مفید
خسته نباشید مرسی به خاطر این مطالب مفید
سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به
این خوبی سپاسگزارم
سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم
سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست
اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم