سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اعلام نارضایتی مشترکان از حذف طرح مکالمه نامحدود به دستور رگولاتوری، گفت: این طرح طرفداران قابل توجهی داشت.
نود فناوری – داود زارعیان در گفت وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، درباره حذف طرح مکالمه نامحدود موبایل با دستور رگولاتوری اظهار داشت: این طرح طرفداران قابل توجهی داشت و اغلب مشترکان از این طرح استفاده می کردند که پس از حذف این طرح با حجم زیاد شکایات در شبکه های اجتماعی و در تماس های تلفنی روبه رو شدیم.سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه بررسی رقابتی بودن بازار در حیطه اختیارات رگولاتوری است، گفت: اما با توجه به اینکه برخی طرح ها از جمله طرح مکالمه نامحدود از طرفداران زیادی برخوردارند، بهتر است درباره چنین طرح هایی تدابیری اتخاذ شود که به نارضایتی مشترکان ختم نشود.وی توضیح داد: برای مثال با توجه به اینکه طرح های تشویقی معمولاً کوتاه مدت هستند و رگولاتوری از زمان پایان طرح ها اطلاع دارد، اگر تصمیم بر توقف و عدم تمدید طرح بود، بهتر بود به جای دستور توقف یکباره طرح، زمان کوتاه مثلا ۱۰ روزه ای به عنوان آخرین مهلت استفاده از طرح اعلام می شد.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر