مدیرکل ارتباطات و فنآوری اطلاعات قم گفت: میانگین زمان رسیدگی دفاتر پیشخوان به شکایتهای سامانه ۱۹۵ از ۹.۲۳ روز در سال ۱۳۹۹ به ۲.۷۶ روز در سال ۱۴۰۰ کاهش یافته است.
به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم، جواد غلام پور اظهار داشت: در یک سال گذشته تلاش شد با معرفی سامانه ۱۹۵ به عموم مردم استان از طریق فضای مجازی و تبلیغات، آشنایی مشترکان خدمات حوزه ارتباطی با حقوق خود و نحوه پیگیری این حقوق صورت پذیرد.
وی ادامه داد: با تعیین یک گروه مناسب برای پیگیری پاسخگویی در سامانه مذکور، میانگین زمان پاسخگویی این سامانه از ۴.۵ روز کاری در سال ۱۳۹۹ به ۲.۲ روز کاری درسال ۱۴۰۰ کاهش پیدا کرد.
غلام پور بیان کرد: یکی از اهداف این ادارهکل بهبود کیفیت ارتباطات روستاهای استان است و در سال ۱۴۰۰ سهم شکایتها، پیشنهادها و قدردانیهای حوزه روستایی ۵.۰۷ درصد و ۹۴.۹۳ درصد نیز شکایتها و پیشنهادهای شهری بوده است.
این مسئول همچنین در مورد میانگین زمان رسیدگی کارورهای ارتباطی و فناوری اطلاعات برحسب نوع خدمات در سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز بیان کرد: سرویس اینترنت از ۳.۴ روز به ۲.۹۱ روز، سرویس تشعشعها از ۵۲.۵۸ روز به ۱۰.۳۳ روز و تلفن همراه هم از ۲.۳۴ روز به ۱.۶ روز رسیده است.
ارسال یک نظر