در ادامه برنامههای تغییر ساختار در وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و شرکت بازرگانی دولتی ایران در معاونت بازرگانی داخلی ادغام میشوند.
خبرگزاری فارس- بحث تغییر ساختار در وزارت صنعت، معدن و تجارت که در دولت دهم جدی گرفته نشده بود، پس از روی کار آمدن دولت یازدهم و همچنین تصدی محمدرضا نعمتزاده به طور جد دنبال میشود. وزیر صنعت، معدن و تجارت در نخستین اقدام برای تغییر ساختارها، معاونت توسعه فناوری اطلاعات را حذف کرده و به احتمال زیاد در معاونت برنامهریزی، معاونت توسعه بازرگانی خارجی و یا معاونت صنعتی ادغام میکند. همچنین در برنامه وزیر صنعت، ادغام سازمان حمایت و شرکت بازرگانی دولتی ایران در معاونت بازرگانی داخلی نیز وجود دارد که به زودی ادغام انجام میشود و حسن یونسسینکی تصدی این سه بخش را به عهده خواهد داشت. به عقیده بسیاری از کارشناسان، با این ادغام همه ابزارهای تنظیم بازار در یک معاونت جمع میشود و دیگر اختلاف نظرهایی که در تنظیم بازار وجود دارد، به عهده سازمانهای دیگر انداخته نمیشود.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر