مشترکان اپراتور دوم تلفن همراه کشور به تازگی پیامکی دریافت کردهاند که به منظور جلوگیری از بروز مشکل بواسطه پیامکهای تبلیغاتی کلاهبرداران به ارائهی راهکار پرداخته است.
به گزارش (ایسنا)، در قالب این پیامک که در شماره
ارسال کننده آن به لاتین عنوان پیشگیری ذکر شده آمده است: «مشترک گرامی به
پیامکهایی که با مضامینی همچون برنده شدن در مسابقات و قرعهکشی، فروش
اجناس عتیقه، امور خیریه و غیره، اطلاعات بانکی شما را درخواست مینمایند
اعتماد نکرده و در این موارد با تماس با مرکز تماس ایرانسل ۷۰۰ از معتبر
بودن پیامک مطمئن شوید».
پیش از این نیز مشترکان اپراتور دوم پیامکی با عنوان پیشگیری را در زمینه
مسوولیت فرد مالک سیمکارت دریافت کرده بودند که به آنها اطلاع داده شده
بود مسوولیت سوءاستفاده از سیمکارت برعهده مالک آن خواهد بود.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر