در حال خواندن
مرکز باشگاه مشتریان کالا و خدمات فناوری اطلاعات راه‌اندازی شد
0

فعالان بخش خصوصی ارائه دهنده کالا و خدمات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز باشگاه مشتریان یکپارچه را راه‌اندازی کردند.
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، در این مرکز ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، کالا و خدمات پس از فروش سخت افزار، خدمات نرم افزاری و طراحی وب و بازاریابی اینترنتی با هدف جلب نظر مشتری و رضایت مشتری در نظر قرار گرفته است.عضویت در باشگاه مشتریان برای تمامی فعالان بخش خصوصی آزاد است و اعضای این باشگاه همگرایی خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز هم صدایی برندهای فناوری اطلاعات در جهت توسعه بازار و تمرکز بر مشتری مداری و استفاده از پتانسیل‌های یکدیگر را از جمله دلایل راه اندازی این باشگاه عنوان کردند.در مراسم رونمایی از باشگاه مشتریان فناوری اطلاعات، فعالان بخش خصوصی دغدغه‌ها و چالش‌های کسب و کار خود را به اشتراک گذاشتند.محمد علی یوسفی زاده عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از آغاز به کار باشگاه مشتریان اینترنت پرسرعت در هفته‌های آتی برای کاربران این ارائه دهنده خدمات اینترنتی خبر داد و اعلام کرد: در حوزه انتقال محتواهای اینترنتی موفق شدیم، با ترکیبی از سرویس‌های زیرساخت و دانش ایرانی محتواهای ایرانی که در خارج از کشور نگهداری می‌شد، را به داخل کشور منتقل کند. با این کار توسط شرکت‌های داخلی به بیش از ۲۰ گیگ ترافیک اینترنت به داخل کشور منتقل شد و این عدد در حالی‌است که حجم کل اینترنت کشور چیزی حدود ۱۴۰ گیگ است.ناهید عباس نژاد ارائه دهنده خدمات خدمات پس از فروش سخت افزاری نیز گفت: در حوزه خدمات پس از فروش، یکی از مشکلات بزرگ عدم آشنایی مشتریان به حقوق خود است. این مهم باعث شده مشتریان در بسیاری از مواقع نسبت به مشکلات تامین کنندگان سکوت کنند و از حق خود بگذرند و در برخی موارد بالعکس نسبت به برخی مسائل که در دنیا مسئولیت آن به عهده مشتری است اعتراض نابجا دارند. علیرضا جعفری با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته حتی کسب و کارهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات نیز آن چنان که باید و شاید از ابزارهای مدرن و به روز تبلیغات و بازاریابی استفاده نمی کردند گفت: در این چرخه در حال حاضر تحول گسترده ای در حال وقوع است.آنچه نیاز کسب و کارهای ایرانی است اعتقاد و اجرای مدیران به ساز و کارهای سیستماتیک بازاریابی، فروش و وفاداری مشتریان است. هنوز هم بسیاری از سازمان ها که محصولات خود را به مصرف کنندگان نهایی ارائه می کنند، حتی مشتریان خود را نمی شناسند و در این راستا اقدامی هم انجام نمی دهند.جمال جعفری، با بیان اینکه سرعت تکنولوژی حتی در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر چنان بالا رفته که محصولات به سرعت از رده خارج می شوند گفت: در چنین شرایطی تولید کنندگان نیاز به ارتباط مداوم با مصرف کنندگان محصولات خود دارند تا در جهت نیازهای مشتریان محصولات جدید خود را تولید کنند.وی افزود: همچنین شبکه های سنتی فروش به نحوی شکل پیدا کرده که قدرت فروشندگان بالا رفته و این فروشنده است که اغلب نظر خود را به مشتری تحمیل می کند و علیرغم سهولت دسترسی به اطلاعات باز هم نیاز به اطلاع رسانی به مخاطبان احساس می شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر