معاون بازاریابی شرکت ارتباطات سیار از پیگیری شکایات مشترکان همراه اول در کمیته ماده ۲۰ این شرکت خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورتی که اعتراض فرد در این کمیته تائید شود خسارتهای مربوطه به او پرداخت خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا، طی ماههای گذشته به دلیل ورود به عرصه ارائه
خدمات نسلهای سوم و چهارم ارتباطی، فعالیت اپراتورها با اختلالاتی همراه
بوده است. اختلالاتی که به واسطه آنها گاهی مشترکان موفق به استفاده از
خدمات مدنظر خود نشدهاند. حال این سوال پیش میآید که آیا اپراتورها بابت
این موضوع خسارتی به مشترکان پرداخت میکنند؟!
معاون بازاریابی شرکت ارتباطات سیار در گفتوگویی با ایسنا درباره مشکلاتی
که گاهی برای افرادی که بستههای اینترنت همراه اول فعال کردهاند و در
مدتی که شبکه این اپراتور دچار اختلال بوده نتوانستهاند از حجم اینترنت
خود استفاده کنند، اظهار کرد: اگر مشترکی بسته اینترنتی فعال کرده باشد و
موفق به دریافت خدمات نشده باشد میتواند نسبت به این موضوع شکایت کند و
شرکت همراه اول به سرعت موضوع را بررسی خواهد کرد.
محمد مهدی عطوفی ادامه داد: در این صورت اگر ادعای فرد صحت داشته باشد حتما هزینه پرداخت شده به او بازگردانده خواهد شد.
وی همچنین اظهار کرد: از زمان دولتی بودن شرکت ارتباطات سیار در آن
کمیتهای فعال است که به عنوان کمیته ماده ۲۰ مسوولیت رسیدگی به شکایت
مشترکین را برعهده دارد و در این میان اگر قطعا کاربری خسارتی دیده باشد،
پس از بررسی و تائید این کمیته حقوق فرد به او باز گردانده خواهد شد.
معاون شرکت ارتباطات سیار در ادامه در پاسخ به این موضوع که آیا در شرایطی
که خود اپراتور میداند اختلال داشته و نسبت به این موضوع معترف است باز هم
لازم است مردم برای دریافت حق خود طرح شکایت کنند، توضیح داد: ما در
بستههای GPRS با سرعت بالایی که در اختیار کاربر قرار میدهیم سعی داریم
به نوعی مشکلات ناشی از اختلالات را جبران کنیم.
عطوفی در پایان یادآور شد: در حال حاضر حداکثر تعهد ما برای اینترنت همراه
در نسل دو ۱۲۸ کیلوبیت است در حالی که در حال حاضر حداقل و کمترین سرعت ما
برای کاربران ۲۵۶ کیلوبیت محسوب میشود و از این مجرا تلاش میشود اختلالات
احتمالی جبران شود.
ارسال یک نظر