سال ۹۲ برای شرکت مخابرات ایران سال پر افت و خیز و به نوعی پر تنش بود چرا که ابهام در اجرای برخی مصوبات تعرفه ای و نیز اختلاف حساب این شرکت با دولت که با آغاز به کار دولت یازدهم مطرح شد مخابرات را به نوعی با چالش درونی روبرو ساخت.
به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مرتضی رحمانی موحد، در بازدید از سامانه ۰۹۶۶۹ افزود: این سامانه هم در بخش گویایی و هم در بخش فضای مجازی باید در تمام ایام سال اطلاعات گردشگری مورد نیاز گردشگران را در اختیار بگذارد.او در ادامه افزود: این سامانه می تواند به صورت موثر و با ایجاد و اعلام مقاصد گردشگری جدید توسعه یابد، به ویژه اینکه مردم می توانند قبل از هر تعطیلاتی اطلاعات سفر خود را از این سامانه ملی کسب کنند.رحمانی موحد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۰۹۶۶۹ در ایام نوروز برقرار شده، گفت: کسب اطلاعات راه ها، خدمات امداد جاده ای اطلاعات جاذبه های گردشگری و هواشناسی و شکایت از مراکز اقامتی و واحدهای پذیرایی عمده تماس های مردم با این سامانه بوده است.او گفت: اگر تماس ها نیاز به رسیدگی داشته باشد حداکثر ۲۴ ساعت طول می کشد تا به آن شکایت رسیدگی شود. این شکایات به گروه های بازرسی استانی و ستاد مرکزی ارسال می شود و آنها بررسی می کنند که نماینده سازمان تعزیرات حکومتی و همین طور نماینده اصناف وزارت صنعت، معدن و تجارت عضو این گروه های بازرسی هستند.رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر، تصریح کرد: سامانه ملی ۰۹۶۶۹ به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به گردشگران از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعداز ظهر و ۴ بعد از ظهر تا ۱۲ شب است و در هرشیفت ۱۲ نفر در این سامانه مشغول به کار هستند. او گفت: در نوبت ۱۲ شب تا ۸ صبح هم ۴ نفر در این سامانه فعالیت می کنند.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر