شرکت مخابرات استان تهران در سال جاری و از سیکل پنج مطابق با مصوبه شماره ۱۷۷ سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی به مشترکان اینترنت پرسرعت خود خسارت پرداخت کرد.
نود فناوری – کامران کاظمی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: درحال حاضر مشترکان اینترنت پرسرعت دارای سطح خدمات برنز هستند که خسارت بر مبنای آن پرداخت می شود.معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران افزود: با توجه به این مصوبه ضریب دسترسی مشترکان در سطح برنز ۹۸ درصد است.وی درباره قرارداد موافقتنامه سطح خدمات گفت: “SLA” یک قرارداد دو جانبه بین خدمت دهنده و خدمت گیرنده است که براساس توافق و به منظور تضمین پارامترهای کیفیت خدمات توافق شده، منعقد می شود. در این قرارداد باید کیفیت، نحوه اندازه گیری تخطی از سطح خدمات و ضمانت های اجرایی آن تعیین شود.او افزود: چنانچه کاهش کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) از پارامترهای تعهد شده در قرارداد بیشتر باشد شامل پرداخت خسارت شده و در زمان بروز مشکل مشترکان می بایست با تماس با شماره ۲۰۲۰ نسبت به ثبت مشکل اقدام نمایند.
ارسال یک نظر