در حال خواندن
لزوم بازنگری در ارتباط ایرانسل با رسانه‎ها
0

نظر به اینکه ارتباط رسانه‎ها با ایرانسل تنها از طریق روابط عمومی این اپراتور میسر است و این روابط عمومی در سال‎های اخیر با برخوردهای سلیقه‎ای و غیر حرفه‏‎ای ارتباط بخشی از رسانه‎ها با این اپراتور را قطع کرده است، انتظار می‎رود مدیریت این اپراتور در مسیر ارتباطی ایرانسل با رسانه‎ها بازنگری کند.
به گزارش سیتنا، اپراتور دوم تلفن همراه در کشور طی سال‎های اخیر تنها به مدد هزینه‎های تبلیغاتی فراوان زمینه‎ی ارتباط این اپراتور با رسانه‎ها را فراهم کرده است، اما نکته‎ی جالب آنکه روابط عمومی ایرانسل با برخوردی غیرحرفه‎ای و سلیقه‎ای زمینه‎ی ارتباط بخشی از رسانه‎ها با این اپراتور را قطع کرده و تنها با برخی رسانه‎های گزینشی در ارتباط است.
انتظار می‎رود مدیرعامل ایرانسل که خدمات اپراتور تحت مدیریتش خیل عظیمی از مشترکان در سطح جامعه را در برمی‎گیرد نسبت به نظرسنجی در خصوص ارتباط روابط عمومی این اپراتور با رسانه‎ها اقدام کند و در صورت تایید صحت این ادعا نسبت به تغییر مدیریت این بخش حساس از این اپراتور اقدام کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر