نظر به اینکه ارتباط رسانهها با ایرانسل تنها از طریق روابط عمومی این اپراتور میسر است و این روابط عمومی در سالهای اخیر با برخوردهای سلیقهای و غیر حرفهای ارتباط بخشی از رسانهها با این اپراتور را قطع کرده است، انتظار میرود مدیریت این اپراتور در مسیر ارتباطی ایرانسل با رسانهها بازنگری کند.
به گزارش سیتنا، اپراتور دوم تلفن همراه در کشور طی سالهای اخیر تنها به مدد هزینههای تبلیغاتی فراوان زمینهی ارتباط این اپراتور با رسانهها را فراهم کرده است، اما نکتهی جالب آنکه روابط عمومی ایرانسل با برخوردی غیرحرفهای و سلیقهای زمینهی ارتباط بخشی از رسانهها با این اپراتور را قطع کرده و تنها با برخی رسانههای گزینشی در ارتباط است.
انتظار میرود مدیرعامل ایرانسل که خدمات اپراتور تحت مدیریتش خیل عظیمی از مشترکان در سطح جامعه را در برمیگیرد نسبت به نظرسنجی در خصوص ارتباط روابط عمومی این اپراتور با رسانهها اقدام کند و در صورت تایید صحت این ادعا نسبت به تغییر مدیریت این بخش حساس از این اپراتور اقدام کند.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر