در حال خواندن
غیر مجاز بودن وصول آبونمان تلفن ثابت بیش از صد پالس
0

وصول آبونمان تنها از مشترکان تلفن ثابت مجاز است و میزان آن نیز نباید از صد پالس بیشتر باشد.
در یکصد و شصت و چهارمین جلسه این شورا که در تاریخ ۲۰ مرداد برگزار شد، بحث آبونمان شرکت مخابرات مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به آن تصمیم گیری شد.
براساس مصوبه جلسه ۱۵۸ (یکصد و پنجاه و هشت) مورخ ۹.۴. ۱۳۹۲ شورای رقابت در مورد وصول آبونمان ثابت به صورت ماهانه صرفاً قابل وصول از دارندگان تلفن ثابت است و وصول بیش از یکصد پالس بابت آبونمان ثابت از مشترکان یاد شده توسط شرکت مخابرات ایران، موجه نخواهد بود.
 
در جلسه ۱۵۸ شورای رقابت دو محور زیر به تصویب رسیده بود:
۱.نرخ آبونمان تلفن ثابت بابت هر خط معادل هزینه ۱۰۰ پالس در ماه منظور شود. چنانچه مشترکان بیش از ۱۰۰ پالس در ماه از هر خط تلفن استفاده کنند، این مبلغ به صورتحساب آنان اضافه نمی شود و چنانچه میزان استفاده آنان کمتر از این مقدار باشد، به مأخذ ۱۰۰ پالس در صورتحساب آنها منظور خواهد شد.
۲.چنانچه شرکت مخابرات ایران در جهت ارتقای کارایی، نسبت به بهبود فناوری ارایه خدمات خود اقدام کند، در صورت اثبات ارتقای کارایی، ضریب z منظور شده در دستورالعمل قیمت گذاری مخابرات بنا به پیشنهاد شرکت مخابرات ایران، از سوی شورای رقابت مورد تجدید نظر قرار خواهد گرفت.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر