نود فناوری-در حالی که تمام چشم ها به کنگره جهانی سال ۲۰۱۸ و مراسم معارفه پرچمدار گلکسی اس ۹ دوخته شده، این احتمال وجود دارد که سامسونگ علاوه بر موبایل جدیدش، از محصولی دیگر نیز رونمایی کند که همه را شگفت زده خواهد کرد. این کمپانی اخیراً علامت تجاری تازه ای به ثبت رسانده که به هیچ یک از برندهای سابق سامسونگ شباهت ندارد.
در لوگوی این علامت تجاری تازه، طرحی از چشم انسان را مشاهده می کنیم و توضیحات درج شده در مستندات این علامت تجاری هم اطلاعات جالبی به همراه می آورد. در توضیحات به وضوح اشاره شده که این لوگو می تواند برای «عینکی هوشمند» مورد استفاده قرار گیرد اما در عین حال به «یک پوشیدنی شامل دوربین، کامپیوتر و نمایشگری برای نمایش یا پردازش تصویر» و «سخت افزاری کامپیوتری برای تحلیل و هماراست یک پوشیدنی کمکی بینایی» نیز اشاره شده.
در سال ۲۰۱۳ بود که برای نخستین بار از برنامه های سامسونگ برای ساخت یک عینک هوشمند شنیدیم و پتنتی نیز در این زمینه به ثبت رسید. طی سال های بعد از آن، تمام شایعات و گزارش هایی که درباره این عینک شنیدیم به نظر کذب بودند و از جایی به بعد، این محصول به دست فراموشی سپرده شد.
علاوه بر احتمال ساخت عینکی هوشمند، این احتمال نیز وجود دارد که لوگوی مورد اشاره، به محصولی مرتبط با بینایی تعلق داشته باشد. سامسونگ تا به امروز به تولید تجهیزات سلامت-محور گوناگون پرداخته و استفاده از عبارت «پوشیدنی کمکی برای بینایی» نیز می تواند به ساخت چنین محصولی اشاره داشته باشد. موضوع هرچه که باشد، احتمالاً طی هفته های آتی جزییات بیشتری درباره اش خواهیم شنید.
ارسال یک نظر