مدیر عامل یک شرکت اینترنتی درباره با مشکلات اخیر اینترنتی که برای بعضی از کاربران در ایران بوجود آمده گفت: مثل بسیاری از روزهای دیگر شبکه ارتباطات زیرساخت با مشکل مواجه بود اما روز سهشنبه اتفاق سنگینی افتاد و از ساعت حدود ساعت ۱۳ تا شب حدود ۱۰ ساعت قطعی بالای ۹۰ درصد در استانهای فارس و خوزستان داشتیم.
نود آی سی تی – محمدعلی یوسفیزاده مدیرعامل شرکت آسیاتک، با بیان این مطلب گفت: برای مثال ما باید در بعضی از استانها دو گیگ تحویل میگرفتیم اما بیشتر از ۱۵۰ مگابایت به دست ما نمیرسید که آن هم کیفیت پایینی داشت.وی همچنین در رابطه با پیگیریهای انجام شده افزود: پیگیری زیادی انجام دادیم ولی به هیچ جایی نرسید تا خود شبکه درست شد؛ مشتریها از این وضعیت به شدت گلایهمند هستند ولی ما عامل این وضعت نیستیم. معلوم نیست SLA یا توافقنامه سطح خدمات که بین شرکتها با شرکت ارتباطات زیرساخت امضا شده قرار است به چه صورتی به تحقق برسد؛ ما با ادارههای مختلفی از شرکت زیرساخت تماس گرفتیم متاسفانه رویکرد واحدی وجود نداشت و هر اداره به یک روش جواب ما را میدادند.عضو سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران عنوان کرد: توقع میرود وقتی انحصار خطوط انتقال متعلق به شرکت زیرساخت است پیگیری جدی از طرف این شرکت انجام بگیرد.یوسفیزاده درباره عدم رضایت مشتریان اینترنت گفت: مشتری برای چند دقیقه هم از ما شکایت میکند حال ما چگونه باید جواب صد هزار سرویس را بدیم، خواهش می کنم مسوولان به این موضوع رسیدگی کنند چرا که ایراد از ما نیست.او در پایان اظهار کرد: این موضوع هر روز در حال تکرار است. از بهمن ماه سال ۹۲ این مشکل نسبت به گذشته بیشتر احساس می شود. البته باید به این نکته اشاره کنم که جلسات زیادی با شرکت زیرساخت داشتیم و تصمیمها روی کاغذ مطلوب به نظر میرسند اما عملی نشده است.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر