به گفته مدیرکل امور مشتریان و واگذاری مدارات شرکت ارتباطات زیرساخت، تفاهم نامه پایش و نظارت خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات با همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت و هفت نهاد دیگر در دست اجراست.
نود آی سی تی – کیهان افتخار با بیان این مطلب گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت به همراه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، سازمان تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی ناجا، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا و سازمان نظام صنفی رایانهای این طرح را در دست اجرا دارد.
وی افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت در این طرح بررسی، شناسایی و اعلام فعالیت های غیر مجاز مخابراتی و سوء استفاده از پهنای باند مخابراتی در حوزه ارتباطات زیرساخت کشور را بر عهده دارد.
وی گفت: توقف ارایه خدمات به متخلفان براساس اعلام مراجع ذیصلاح از دیگر وظایف شرکت زیرساخت در این طرح است.
مدیرکل امور مشتریان و واگذاری مدارات زیرساخت بیان کرد: برگزاری کارگاههای آموزشی، تشکیل کارگروههای مشترک نظارت و اعمال مقررات، ایجاد بانک اطلاعاتی و شبکه یکپارچه پایش و کنترل، اطلاع رسانی و دریافت و رسیدگی به درخواست ها، گزارشها و شکایات محورهای این تفاهم نامه هستند.
وی افزود: ارتقای هماهنگی در نظارت بر نحوه ارایه خدمات ICT با رویکرد حمایت از حقوق مصرف کنندگان این حوزه در سراسر کشور، ارتقای سطح آگاهی مردم و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کاهش تخلفات جرایم این حوزه از اهداف طرح کشوری پایش و نظارت بازار ICT است.
افتخار گفت: در این طرح که به صورت هماهنگ و متمرکز در ۳۱ استان کشور اجرا میشود؛ ارایه کنندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات در چهار محور رعایت تعرفههای ابلاغی مطابق با قوانین و مقررات، ارایه خدمات پشتیبانی مناسب به کاربران، بررسی وضعیت شبکه توزیع و فروش خدمات و ارایه سرویس با کیفیت مناسب و مطابق با قوانین و مقررات و مفاد قرارداد، از سوی بازرسان به صورت کمی و کیفی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر