ماجرای سیمکارتهای بیهویت و بلایی که سر کشور و مردم آمده را تقریبا همه ایرانیهای میدانند. حالا هر خانواده یا مستقیما مشکلی برای خودش پیش آمده و یا یکی از اطرافیانش و خوب میداند، سرانجام واگذاریهای طمعوار یک اپراتور چه بوده است.
حالا
رگولاتوری ظاهرا بنای بر ریشه کن ساختن این مساله را دارد. جالب آنکه این
سازمان به خوبی هم ریشه مشکلات را میداند و اتقافا این را اعتراف هم
میکنند. داداشزاده معاون این سازمان اخیرا در پاسخ به این سوال که
رگولاتوری مرتب اعلام میکند که به سیستم و شبکه اپراتورها نظارت مستقیم
دارد، آیا در سالهای گذشته متوجه هویت ناقص برخی سیمکارتها در سیستم
آنها نشده، گفت: از زمانی که مشکلات مربوط به سیمکارتهای بینام و نشان
پدید آمد و بحث ثبت حداکثر ۱۰ سیمکارت به نام یک فرد ابلاغ شد، از همان
موقع این بحث بود؛ اما عدم همکاری اپراتورها در ساماندهی شبکه فروش مشکل را
تشدید کرده است.به عبارتی وی تایید کرده که اپراتورها با رگولاتوری
همکاری نکردهاند و در یک مورد عجیب یک اپراتور ۱۰ هزار سیمکارت تنها به
یک نفر واگذار کرده است.حال سوال اینجاست که آیا همکاری اپراتورها با
رگولاتوری اختیار است یا این که رگولاتور ضعف در اعمال قانون داشته و
اپراتورها هم این موضوع را میدانند که نیازی به همکاری نمیبینند.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر