در حال خواندن
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس: وزارت ارتباطات در حال تدوین آیین‌نامه هوش مصنوعی استزهرا سعیدی مبارکه
0

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این وزارتخانه در حال تدوین برخی آیین نامه ها در زمینه هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال است.

زهرا سعیدی مبارکه درباره نشست عصر سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران افزود: در این نشست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم برای نخستین بار به صورت رسمی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حاضر شد و احکام برنامه هفتم توسعه مرتبط با این وزارتخانه مورد بحث قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در باره مسائل طرح شده در حضور ستار هاشمی افزود: اعضای کمیسیون در این نشست دغدغه های خود را در خصوص ضعف اینترنت، سرعت اینترنت، تقویت زیرساخت ها و رفع نقاط کور ارتباطی مطرح کردند.

نماینده مردم‌ مبارکه در مجلس خاطرنشان کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد این وزارتخانه در حال تدوین برخی آیین نامه ها در راستای اجرای برنامه هفتم توسعه در زمینه هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و موارد مشابه است تا روند ارتباط با دستگاه های مرتبط تسهیل شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر